زیرانداز بیمار ۵ لایه چیست؟

زیرانداز بیمار ۵ لایه چیست؟

زیرانداز بیمار ۵ لایه چیست؟ این زیراندازها تولید شرکت بهنام طب یکی از با کیفیت ترین زیراندازهای بیمار است که به بهداشت فردی و محیطی کمک بسیاری می کند.

این زیرانداز بیمارستانی یا دروشیت بیمار از ۵ لایه تشکیل شده است که هر کدام از این لایه ها به جذب بیشتر و بهتر ترشحات بیمار کمک می کنند. لایه اول یک لایه جاذب pp، لایه دوم و چهارم از تیشو، لایه سوم از لایه خمیری با پودر sap و لایه پنجم از فیلم pe تشکیل شده است. سه لایه میانی سلولوزی و دارای پودر جاذب می باشند. لایه رویی (ناوون P.O) ضد حساسیت بوده و لایه زیرین بکشیت P.E) با خاصیت عایق مانع از عبور ترشحات می شود.

این زیراندازها بسیار نرم و لطیف بوده و کاملا ضد حساسیت می باشند. زیرانداز بیمار قابلیت جذب ۳ الی ۵ لیتر مایعات دفع شده از بدن بیمار، همچون خون، ادرار و … را دارد.

کاربرد زیرانداز بیمار ۵ لایه چیست؟

این زیراندازها برای سالمندان، بیماران قطع نخاع، افرادی که به تازگی عمل جراحی کرده اند، مبتلایان به ام اس، بانوانی که به تازگی زایمان کرده اند، تعویض پوشک نوزادان و بانوانی که در دوره ماهانه خود هستند، قابل استفاده می باشد. این زیرانداز برای کودکانی که دچار شب ادراری هستند نیز گزینه بسیار مناسبی است. همچنین افرادی که حیوانات خانگی همچون سگ و گربه در منزل دارند نیز برای جلوگیری از آلودگی محیط از این زیراندازها استفاده می کنند.

زیراندازهای بیمارستانی بسیار سبک بوده و به راحتی قابل حمل و استفاده می باشند. حتی در زمان سفر نیز می توانید از این محصول استفاده کنید.

جذب سریع ترشحات بیمار

این محصول در اندازه و قطع های مختلف موجود است و به آسانی بر روی زمین، تخت، مبل و حتی ویلچر قابل استفاده می باشد. این زیرانداز بر روی سطح مورد نظر فیکس می شود و از زیر بیمار حرکت نمی کند. لایه نایلونی آن نیز باعث می شود که ترشحات خارج شده از بدن بیمار به سطح زیرین نفوذ نکند.

زیراندازهای ۵ لایه بیمار مانع از پخش میکروب، باکتری و بوی نامطبوع می شوند. از این رو با استفاده از این زیراندازها بهداشت فرد و محیط اطراف او کاملا رعایت می شود.

پودر جاذبی که در زیراندازهای بیمارستانی استفاده می شود، باعث جذب ترشحات می شود. میزان پودر جاذب مورد استفاده در این زیرانداز اغلب از 3 تا 7 گرم است. هرچه میزان این پودر بیشتر باشد، عمل جذب بهتر و سریع تر انجام می شود.

زیرانداز بیمار یکبار مصرف

زیرانداز بیمار ۵ لایه یکبار مصرف در سایزها و اندازه های مختلفی وجود دارد که شما می توانید با توجه به نیاز خود آن را خریداری کنید. نوعی از این زیراندازها که با نام زیرانداز بالدار شناخته می شوند، از دو طرف به زیر تخت یا تشک فیکس شده و برای بیمارانی که تحرک زیادی دارند، مناسب هستند.

این زیراندازهای یکبار مصرف به آسانی قابل تعویض می باشند. در صورت کثیف شدن هر یک از آن ها پس از چند ساعت مصرف، به راحتی می توانید آن را دور انداخته و از یک زیرانداز دیگر استفاده کنید. این زیراندازها معمولا در بسته بندی های 5 عددی در داروخانه و مراکز فروش لوازم پزشکی به فروش می رسند. همچنین می توانید آن ها را به صورت آنلاین نیز خریداری کنید.

این محصول پر مصرف پزشکی در تمامی بیمارستان ها، مراکز بهداشتی، مراکز نگه داری از سالمندان، مهدکودک ها و … مورد استفاده قرار می گیرد. داشتن این محصول در خانه نیز کاربردهای زیادی برای شما خواهد داشت.

زیراندازهای شرکت بهنام طب ایرانیان

این زیراندازها دارای جنس بسیار مرغوبی بوده و در برابر پارگی مقاوم هستند. از این رو حین استفاده از این محصول نیازی نیست که دیگر نگران کثیفی محیط پیرامون بیمار باشید. این زیرانداز به گونه ای طراحی شده است که کاملا سطح زیرین بیمار را پوشش می دهد.

اغلب سالمندان و بیمارانی که توانایی حرکت ندارند، پوست خشک و حساسی دارند. این زیراندازها ضد حساسیت هستند و باعث آسیب رسیدن به پوست بیمار نمی شوند. بسیاری از این بیماران دچار زخم بستر می شوند اما این محصول موجب تشدید زخم نخواهد شد.

شرکت بهنام طب ایرانیان، به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده زیرانداز بیمار ۵ لایه ، این زیراندازها را در بسته بندی های 5 تا 10 تایی با برندهای همیار، ماهر، BTI و آسوپد تولید کرده و در اختیار عموم قرار می دهد.

Leave a Reply

Your email address will not be published.