خرید عمده ماسک سه لایه پزشکی

خرید عمده ماسک سه لایه پزشکی

ماسک سه لایه پزشکی یکی از بهترین فیلترهای تنفسی در برابر عوامل زیان آور همچون ویروس­ها است. این ماسک که با نام ماسک سه لایه مدیکال نیز شناخته می­شود، مستطیلی شکل بوده و با دو کش به دور گوش حلقه می­شود. ماسک سه لایه در ابعاد 10 در 10 و یا 17 در 17 سانتی متر به بازار عرضه می­شوند. این ماسک­ها شامل دو لایه اسپان باند یا همان پارچه بی بافت با گرماژ 20 می­باشند. امروزه به دلیل شیوع ویروس کرونا، همه ما در طول روز از این ماسک­ها استفاده کرده و تا حدودی با آن­ها آشنا هستیم. برای آشنایی بیشتر با این محصولات و کسب اطلاعات بیشتر، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. شرکت بهنام طب ایرانیان یکی از بهترین­ها در عرصه تولید انواع محصولات بهداشتی و بیمارستانی است. برای خرید عمده ماسک سه لایه پزشکی به ما مراجعه کنید.

ماسک سه لایه پزشکی چیست؟

ماسک سه لایه پزشکی برای استفاده جراحان، پزشکان، پرستاران و سایر افرادی که با محیط­های بیمارستانی و یا بیماران عفونی در ارتباط هستند مناسب می­باشد. همچنین این ماسک­ها برای افرادی که در محیط­های آلوده و در مناطق درگیر گرد و غبار زندگی می­کنند نیز بسیار مناسب می­باشد. از ماسک­های سه لایه در صنایع غذایی نیز استفاده می­شود. در اصل در تمامی مکان­ها که امکان انتقال آلودگی، بیماری، تنفس گازهای مضر و … وجود دارد، استفاده از ماسک­های سه لایه پزشکی توصیه می­شود. این ماسک­ها به صورت فیلتر عمل کرده و مانع از ورود 80 درصد ذرات به داخل دستگاه تنفسی می­شوند. البته نحوه استفاده از ماسک نیز تاثیر زیادی روی میزان فیلترینگ آن دارد. این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا استفاده از ماسک­های سه لایه افزایش چشمگیری داشته است. برای خرید عمده ماسک سه لایه پزشکی به ما مراجعه کنید.

نحوه صحیح استفاده از ماسک سه لایه پزشکی

برای استفاده از ماسک سه لایه پزشکی در ابتدا باید دست­های خود را با آب و صابون بشویید. سپس یک ماسک سالم و تمیز برداشته و آن را روی صورت خود قرار دهید. این ماسک باید بینی، دهان و چانه شما را کاملا پوشش دهد. سپس گیره روی ماسک را روی بینی خود محکم کنید. حتما از ماسکی استفاده کنید که متناسب با اندازه صورت شما باشد. همچنین از قرار دادن ماسک زیر چانه، زیر بینی، بالای سر و … نیز خودداری کنید. از ماسک مرطوب استفاده نکنید و ماسک خود را با سایرین به اشتراک نگذارید. در صورت استفاده صحیح از این ماسک­ها تا حدود زیادی از انتقال انواع ویروس­ها، باکتری­ها و سایر آلودگی­ها جلوگیری می­شود.

قیمت ماسک سه لایه پزشکی

ماسک سه لایه پزشکی یک محصول ارزان قیمت است. البته در دو سال اخیر به دلیل شیوع ناگهانی ویروس کرونا در سراسر کشور، قیمت این محصول کمی دچار نوسان شد. اما در حال حاضر این ماسک­ها در تمامی داروخانه­ها و مراکز و فروشگاه­های محصولات بهداشتی و بیمارستانی در دسترس هستند و قیمت آن­ها در حدود 2 الی 5 هزار تومان است. قیمت ماسک­های N95 نیز به حدود 10 الی 15 هزار تومان می­رسد. این ماسک­ها نیز از انواع ماسک­های پزشکی هستند که به دلیل وجود فیلتر روی ماسک، نقش قابل توجهی ذر فیلتر ذرات آلوده ایفا می­کنند.

ماسک­های سه لایه پزشکی اغلب یکبار مصرف هستند. عمر مفید ماسک یکبار مصرف پزشکی به 2 الی 4 ساعت می­رسد. استفاده بیشتر از این ماسک­ها نه تنها کمکی به فیلترینگ هوای آلوده نمی­کند بلکه ذرات آلوده را به خود جذب کرده و منجر به بیماری فرد خواهد شد.

خرید عمده ماسک سه لایه پزشکی از بهنام طب ایرانیان

ماسک سه لایه پزشکی امروزه نه تنها در محیط­های بیمارستانی و بهداشتی، بلکه در سایر محیط­ها نیز کاربرد زیادی دارد و به وفور یافت می­شود. این ماسک­ها انواع مختلفی دارند. در این مقاله سعی کریدم تا شما را با فواید استفاده از ماسک­های پزشکی و نحوه استفاده از آن آشنا کنیم، تا بتوانید برای حفظ سلامت خود و اطرافیان از آن­ها استفاده کنید.

بهنام طب ایرانیان همواره در تلاش است تا با استفاده از بهترین و مرغوب­ترین مواد اولیه در تولید انواع لوازم و تجهیزات بیمارستانی از ماسک سه لایه پزشکی ، گامی موثر در صنعت سلامت و بهداشت فردی و عمومی جامعه بردارد .

برای خرید عمده ماسک سه لایه پزشکی و سایر محصولات بیمارستانی از جمله دستکش یکبار مصرف، سرچی فیکس، زیرانداز بیمارستانی و … به ما مراجعه کنید. محصولات تولید شده در شرکت بهنام طب ایرانیان دارای بهترین کیفیت و مناسب­ترین قیمت هستند.

Leave a Reply

Your email address will not be published.