تولید کننده دستکش یکبار مصرف پزشکی

تولید کننده دستکش یکبار مصرف پزشکی

دستکش یکبار مصرف پزشکی یکی از کاربردی­ترین لوازم پزشکی است که در بیمارستان­ها، درمانگاه­ها، مراکز درمانی و بهداشتی و … استفاده می­شود. این دستکش­ها به منظور حفاظت از پوست دست و مقابله با باکتری­ها، ویروس­ها، خون، مواد آلوده و خطرناک به کار می­روند. استفاده از این دستکش­ها به حفظ سلامت افراد کمک زیادی می­کند. دستکش­های یکبار مصرف انواع مختلفی دارند که در این مقاله به هر یک از آن­ها خواهیم پرداخت. این محصولات نه تنها در زمینه پزشکی، بلکه در سایر زمینه­ها نیز کاربرد بسیار زیادی دارند و بهتر است تمام افراد با آن­ها آشنا باشند. برای خرید انواع این محصولات به ما مراجعه کنید. بهنام طب ایرانیان، تولید کننده دستکش یکبار مصرف پزشکی با بهترین کیفیت و مناسب­ترین قیمت می­باشند.

انواع دستکش یکبار مصرف

دستکش­های یکبار مصرف انواع مختلفی دارند. هنگام خرید این دستکش­ها باید به اندازه محصول، مقاومت، راحتی آن و سایر موارد توجه کرد. دستکش های لاتکس، دستکش های وینیل و دستکش­های نیتریل از انواع دستکش­های یکبار مصرف هستند. برای داشتن یک انتخاب بهتر به ویژگی­های این دستکش­ها و تفاوت هر یک با دیگری خواهیم پرداخت.

دستکش­های لاتکس از لاستیک طبیعی ساخته شده و بسیار انعطاف­پذیر و راحت هستند. این دستکش­ها از دستان شما در برابر انواع باکتری­ها و ویروس­ها محافظت می­کنند. این دستکش­ها برای کارهای حساس بسیار عالی هستند اما لاتکس موجود در آن­ها برای برخی از پوست­ها ایجاد حساسیت می­کند. از این رو بسیاری از افراد دستکش­های غیر لاتکس از جمله دستکش­های وینیل و نیتریل را انتخاب می­کنند.

دستکش­های وینیل از مواد مصنوعی ساخته شده و بسیار راحت هستند. این دستکش­های ارزان قیمت بوده و از دستان شما در برابر مواد شیمیایی محافظت می­کنند.

دستکش­های نیتریل نیز همچون دستکش­های وینیل از مواد مصنوعی ساخته شده­اند. این دستکش­ها خاصیت کشسانی زیادی دارند و بسیار بادوام می­باشند. برای محافظت دستان خود در برابر مواد شیمیایی و ویروس­ها بهتر است از دستکش­های نیتریل استفاده کنید. برای خرید انواع دستکش­های یکبار مصرف به بهنام طب ایرانیان، تولید کننده دستکش یکبار مصرف پزشکی مراجعه کنید.

تفاوت دستکش های پودری و غیر پودری

از جمله دیگر دستکش­های یکبار مصرف می­توان به دستکش­های پودری و غیر پودری اشاره کرد. دستکش­های غیر پودری به دلیل روندی که باید برای جدا شدن از پودر طی کنند، کمی گران­تر از دستکش­های غیر پودری هستند. در گذشته در دستکش­های پودری اغلب از پودر تالک یا لیکوپودیوم استفاده می­شد، اما امروزه نشاسته ذرت جایگزین این پودرها شده و باعث کاهش حساسیت شده است. دستکش­های غیر پودری تمیزتر هستند و اغلب برای جراحی و سایر کارهای حساس استفاده می­شوند.

اگر قصد استفاده از دستکش­های غیر پودری را دارید، این دستکش­ها به دو نوع کلر و بدون کلر تقسیم بندی می­شوند. دستکش کلردار راحت دست می­شود اما ماندگاری آن کوتاه مدت است و رنگ و بوی بیشتری نسبت به دست­کش بدون کلر دارد.

نحوه انتخاب دستکش یکبار مصرف

دستکش­های جراحی و معاینه هر دو طی مراحل مختلف پزشکی به کار گرفته می­شوند. اغلب از دستکش معاینه برای معاینه بیمار و آزمایش خون استفاده می­شود و دستکش جراحی توسط پرستاران و پزشکان اتاق عمل به کار می­رود. این دستکش­ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و نیز حساسیت لمسی بالایی دارند.

یکی از مهمترین نکات در انتخاب دستکش یکبار مصرف پزشکی، ضخامت این دستکش است. هرچه ضخامت این دستکش­ها بیشتر باشد، سطح حفاظت آن­ها در برابر دما، مواد شیمیایی، میکروب­ها و باکتری­ها بیشتر می­شود. اما هرچه ضخامت بیشتر باشد، انعطاف پذیری دستکش کمتر می­شود. از این رو دستکش­های ضخیم برای کارهای ظریف همچون جراحی، چندان مناسب نیستند.

خرید محصولات بیمارستانی از بهنام طب ایرانیان

دستکش یکبار مصرف یکی از پرکاربردترین وسایل در محیط­های بیمارستانی است. این دستکش­ها از مواد مختلفی ساخته شده و دارای جنس­های متفاوتی هستند. ما سعی کردیم که در این مقاله، شما را با انواع این دستکش­ها و کاربرد آن­ها آشنا کنیم. تا بتوانید برای حفظ سلامت خود و اطرافیان از آن­ها استفاده کنید.

بهنام طب ایرانیان همواره در تلاش است تا با استفاده از بهترین و مرغوب­ترین مواد اولیه در تولید انواع لوازم و تجهیزات بیمارستانی از قبیل دستکش یکبار مصرف پزشکی، گامی موثر در صنعت سلامت و بهداشت فردی و عمومی جامعه بردارد .

این شرکت تولید کننده دستکش یکبار مصرف پزشکی و انواع محصولات بیمارستانی از قبیل سرجی اسلیپ، زیرانداز بیمارستانی، ماسک و … است. برای خرید تولیدات باکیفیت و مقرون بصرفه به ما مراجعه کنید.

Leave a Reply

Your email address will not be published.