زیرانداز بیمارستانی بهنام طب

زیرانداز بیمارستانی بهنام طب

معرفی زیرانداز بیمارستانی بهنام طب

اندرپد بیمار یکی از پر استفاده ترین وسایل در بیمارستان ها می باشد و گستردگی استفاده از این وسیله در بخش های مختلف باعث شده شرکت های مختلفی برای تولید این محصول اقدام نمایند و شما با یک جستجوی ساده در اینترنت میتوانید اسامی شرکت های که در ایران این محصول که برای مراقب از آلوده شدن تخت ها می باشد را مشاهده کنید.

شرکت بهنام طب یکی از شرکت های می باشد که با سابقه درخشان در تولید زیراندازهای بیمارستانی توانسته بخش قابل توجه ای از بازار این محصول را در اختیار خود قرار دهد. تمامی محصولات بیمارستانی بهنام طب را میتوانید در این سایت مشاهده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تماس موجود در سایت با مشاورین ما تماس گرفته و سوالات خود را با کارشناس شرکت در میان بگذارید.

خصوصیات زیرانداز بیمارستانی بهنام طب

از ویژگی های این سری از محصولات شرکت بهنام طب میتوان به الیاف طبیعی به کار رفته در اندرپدهای این شرکت اشاره کرد. این الیاف باعث میشود که بیمار در زمان استفاده از زیر انداز دچار حساسیت های پوستی یا تنفسی نشود. بدون حساسیت و استفاده از مواد اولیه آنتی باکتریال باعث شده تا این محصول به یکی از با کیفیت ترین زیراندازهای موجود در بازار ایران باشد.

این محصولات را میتوانید با خیال راحت مورد استفاده قرار بدهید و مطمئن باشید که هیچگونه بوی نمیدهد و با توجه به کیفیت بالای این محصول بوی بد هم نمیگیرد.

اند پدهای بهنام طب با جذب بالای و بدون نشتی از تشک های بیمارستان ها مراقبت میکند و از آلوده شدن تشک و بوی بد جلوگیری میکند. این محصولات در سایزهای متنوع تولید و عرضه میشود و میتوان به تناسب هر بخش از سایز های مختلف استفاده کرد. زیرانداز بیمارستانی در مدل های مختلف در سایزهای ۶۵x۹۰،۶۵x۴۵، ۶۵x۶۰، ۶۵x۱۰۰، ،۶۵x۱۲۰، ۶۵x۱۵۰، ۶۵x۱۸۰ ۷۰x۱۰۰، ۷۰x۱۲۰، ۷۰x۱۵۰، ۷۰x۱۸۰، ۱۰۰x۱۰۰، ۱۰۰x۱۲۰،۱۰۰x۱۵۰،۱۰۰x۱۸۰،۱۰۰x۲۰۰ تولید می شود.

در تولید محصولات از پودر جذاب استفاده شده که قدرت جذب این زیر اندازها را بالا میبرد و شما میتوانید با خیال راحت از این زیر اندازها استفاده کنید و از عدم نشت ترشحات به تشک خیالتان راحت باشد شما میتوانید قبل از استفاده با ریختن مقداری آب بر روی این زیراندازها این محصولات را امتحان کنید تا از عملکرد خوب این محصول آسوده خاطر شوید

موارد استفاده از زیر انداز

  • برای بیمارانی که کنترل ادرار خود را از دست داده اند و دچار بی اختیاری شده اند.
  • کودکانی که شب ادراری دارند.
  • افرادی سالمند یا بزرگسالانی که شب ادراری دارند.
  • بیمارانی که مورد عمل جراحی قرار گرفته اند.
  • برای بانوان پس از دوران بارداری یا زایمان.
  • بیمارانی که توانایی حرکت کردن ندارند.
  • برای نوزادانی که میخواهند پوشک آنها را عوض کنند یا آنها رو پوشک نکنند.
  • از زیر اندازهای بیمارستانی میتوان در دامپزشکی ها استفاده کرد و زیر حیوانات بیمار استفاده شود.

نکات مهم در خرید زیرانداز بیمارستانی

قبل از اشاره به قیمت مناسب باید نکاتی مهمی را مورد بررسی قرار دهید

با توجه به این که بیمار زمان زیادی را بر روی این زیر انداز در حال استراحت است حتما آنتی باکتریال بودن این کالا باید مورد توجه قرار بگیرد در صورتی که آنتی باکتریال نباشد محل رشد باکتریا می شود و میتواند باعث ضخم های بر روی پوست بیمار شود.

آنتی باکتریال بودن این محصول موجب میشود که بوی زیر انداز بوی نامتبوع نگیرد. در کنار آنتی باکتریال بودن به ضد حساسیت زا بودن الیاف به کار رفته در زیرانداز بیمارستانی دقت کنید چرا که موجب اذیت شدن پوست بیمار و عدم آرامش و آسایش بیمار در دوران نقاحت شود.

این زیر اندازها برای کودکان نیز استفاده میشود و با توجه به لطافت پوست کودکان باید با مواد اولیه با کیفیت بالا تولید شده باشند. این محصولات در سایز های مختلفی تولید میشود و شما باید با توجه به بیمار سایز متناسب انتخاب کنید تا از کناره های زیر انداز به تخت نشت داده نشود.

زیرانداز بهداشتی بیمارستانی

ویژگی‌های زیرانداز بیمارستانی

  • دارای بافتی نرم
  • دارای 5لایه با قدرت جذب بالا
  • کناره‌هایی مخصوص جهت جلوگیری از نشت مایعات
  • لایه زیرین غیر لغزنده و محافظ در برابر نفوذ مایعات به تشک بیمار
  • لایه زیرین دارای خاصیت کشسانی و مقاوم در برابر پارگی

درباره بهنام طب

بهنام طب ایرانیان با شعار ” مراقبت بهتر، نتایج بهتر” همواره می کوشد تا با استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه در تولید زیر اندازهای بیمارستانی در سایزهای مختلف با بهترین کیفیت برای تمام بیماران از جمله: افراد سالمند ، کودکان دچار شب ادراری ، خانم های باردار، اطفال شیرخوار ، عمل های جراحی ، ومراکزدامپزشکی جهت نگهداری حیوانات خانگی و…تولید کند و گامی موثر در صنعت سلامت و بهداشت فردی و عمومی جامعه بردارد.

شرکت بهنام طب ایرانیان با افتخار مشارکت در ادوار مختلف نمایشگاه های تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی میزبان دوست داران و همکاران مشغول در عرصه پزشکی بوده و همواره در تلاش است تا با ارائه بهترین محصولات، گامی مهم در جهت سلامت و تندرستی ایران عزیز و هر چه بهتر و باشکوهتر شدن عرصه خدمات پزشکی و بهداشت بردارد.

Leave a Reply

Your email address will not be published.