۶ تا از بهترین برندهای ضدعفونی کننده دست + انواع ضدعفونی کننده دست

بهترین ضدعفونی کننده دست

پس از شیوع بیماری کارونا علاقه مردم بهترین ضدعفونی کننده دست بیش از پیش افزایش یافت. افراد از لمس کردن سطوح خارجی واهمه داشتند و اگر مجبور به این ‌کار میشدند از یک محلول ضدعفونی کننده برای پاک کردن دست خود استفاده میکردند. بنابراین تک تک افراد جهان همواره یک محلول ضدعفونی را با خود به همراه داشتند تا درمواقع ضروری از آن استفاده کنند. در همین راستا استفاده از محلول های ضدعفونی در ماشین، محیط کار، خانه و غیره امکان پذیر است و افراد میتوانند برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های مختلف از آن استفاده نمایند. در ادامه مقاله به معرفی چند نوع محلول ضدعفونی میپردازیم. پس با وبسایت بهنام طب ایرانیان همراه باشید:

 

۱. محلول ضدعفونی کننده الکلی دست و سطوح هیدرودرم

هیدرودرم یک برند بهداشتی است که سالهاست در زمینه تولید محصولات پوستی و مراقبتی فعالیت دارد. در همین زمینه یکی از بهترین ضدعفونی کننده دست که در ایران موجود است از برند هیدرودرم است‌. این محلول دارای حجمی معادل ۲۵۰ میل بوده که در یک ظرف پلاستیکی کاملا سبک نگهداری میشود. از این رو افراد میتوانند به طور روزانه  این وسیله را حمل کنند و در شرایط مختلف مورد استفاده قرار دهند. محلول نام برده هیچ گونه نیازی به آبکشی ندارد و قادر است میکروب ها،قارچ ها، ویروی ها و باکتری ها را تا حدود ۹۹.۹ درصد از بین ببرد. بنابراین افرادی که به دنبال یک محلول قوی ضدعفونی کننده هستند میتوانند از این محلول استفاده نمایند. جالب است بدانید اگرچه محلول ضدعفونی کننده هیدرودرم دارای الکل است اما به دلیل وجود ترکیباتی نظیر آلوررا، گلیسیرین و ویتامین E باعث خشکی و حساسیت در پوست دست شما نخواهد شد.

 

ضدعفونی کننده دست هیدرو درم

 

۲. محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح حناسی

یکی دیگر از بهترین ضدعفونی کننده دست محلول حناسی است. این اسپری داری حجمی معادل ۱۰۰ میل بوده و خاصیت ضدعفونی کننده بسیار خوبی برای دست ها و سطوح دارد. این اسپری بسیار سبک و قابل حمل بوده و دارای پکیجینگ زیبا و جذابی نیز هست. به راحتی در کیف جا میشود و افراد میتوانند از آن در محیط کار خود یا مراکز اداری و شلوغ استفاده نمایند. این محصول دارای مواد نرم کننده دست است و باعث ایجاد حساسیت های پوستی و حتی چسبندگی پوست نمیشود. بنابراین اگر میخواهید یک محلول همه فن حریف داشته باشید از این مورد غافل نشوید.

 

ضدعفونی کننده دست حناسی

 

۳. ژل ضدعفونی کننده و پاک کننده درماکلین

چنانچه قصد خرید بهترین ضدعفونی دست را داشتید از پاک کننده درماکلین غافل نشوید. این محلول درون پکیجنیگ قوطی مانندی قرار دارد. خارج کردن مواد درون آن از طریق یک اهرم فشاری یا همان پمپی امکان پذیر است. این ظرف کاملا شفاف بوده و میتوان مقدار مواد درون آن را مشاهده کرد.حجم این مجلکل ۵۰۰ میل بوده و از این نظر بسیار بصرفه است. از این محلول میتوان در محیط های کاری، اداری، ماشین، منزل و غیره استفاده کرد. استفاده از محلول درماکلین در ماشین بسیار راحت بوده و فرد میتواند تنها بد یک دست و با فشار دادن اهرم از مواد آن استفاده نماید.  این محلول خیلی زود از روی دست خشک شده و هیچ ایرادی در چسبندگی ایجاد نخواهد کرد. برند درماکلین برای محافظت از پوست دست مشتریان خود از مرطوب کننده در ترکیبات این محصول استفاده کرده است. بوی مطبوع، عدم ایجاد حساسیت در این آن سبب محبوبیت آن در میان افراد شده است.

 

ضدعفونی کننده دست درماکلین

 

۴. ژل پاک کننده و ضد عفونی کننده دست سروینا

چهارمین و در عین حال بهترین ضدعفونی کننده دست، از برند سروینا است. جالب است بدانید الکل ۷۰ درصد قادر است بخش بسیار زیادی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد. در همین راستا برای تولید محلول ضدعفونی کننده سروینا از الکل ۷۰ درصد استفاده شده است. این الکل نه تنها خاصیت ضدعفونی کنندگی قوی دارد یلکه خاصیت نرم کنندگی و آبرسانی پوست را نیز دارد. این ژل برای انواع پوست مناسب بوده و هیچ گونه احساس خشکی یا چسبندگی برای پوست ایجاد نمیکند. پس از استفاده این محصول شما میتوانید با یک مکث کوتاه شاهد خشک شدن سریع آن از روی پوستتان شوید.

 

ضدعفونی کننده دست سروینا

 

۵. محلول ضدعفونی کننده عش

محلول ۷۰درصد ضدعفونی کننده عش یکی از بهترین ضدعفونی کننده دست محسوب میشود. این محلول در حجم ۵۰۰ میل و بر پایه الکل تولید میشود به طوری که قادر است چیزی حدود۹۹.۹ درصد از ویروس ها و باکتری ها را به طور کامل از بین ببرد. از این محصول برای از بین بردن ویروس ها، باکتری ها، قارچ ها و غیره بسیار مناسب است. در ترکیبات این محصول گلیسرین و ویتامین B5 استفاده شده است. پس از استفاده از این محصول لازم است دست هایتان را به هم بسابید و تا ۳۰ صبر کنید.

 

ضدعفونی کننده دست عش

 

۶. ژل ضدعفونی دست آلوئه ورا شون

آخرین و بهترین محلول ضدعفونی کننده دست از برند شون است. ‌ژل ضدعفونی کننده شون نیز بر پایه الکل ۷۰ درصد تهیه شده است. این محصول به صورت پمپی بوده و استفاده از آن بسیار آسان است. ژل ضدعفونی کننده شون در دو سایز ۵۰۰ و ۳۰۰ میل تهیه و به فروش میرسد. این محصول ضدعفونی کننده قابل استفاده روی میز و محیط کار، ماشین و غیره است. این ژل حاوی آلوئه ورا و بابونه بوده و برای دست بسیار مناسب است.

 

ضدعفونی کننده دست آلوئه ورا شون

 

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم بهترین و مناسب ترین ژل های ضدعفونی کننده را به شما عزیزان معرفی کنیم. حال این خود شما هستید که میتوانید بر اساس سلیقه و بودجه خود یک کدام از این ژل ها را انتخاب کنید و برای استفاده روزانه خود استفاده نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *