شورت سرجی فیکس چیست ؟ + موارد استفاده از آن

شورت سرجی فیکس چیست

شورت سرجی فیکس چیست؟ یک مدل شورت طبی محسوب میشود که بانوان از آن در شرایط مختلف استفاده میکنند. اما خود واژه سرجی فیکس به نوعی بانداژ کشسان اطلاق دارد که معمولا برای نگه داشتن پانسمان مورد استفاده قرار میگیرد. از این رو می توان نتیجه گرفت که از شورت های سرجی فیکس به منظور نگه داشتن و تثبیت پانسمان در شرایطی چون سزارین، جراحی های بخش واژینال و غیره استفاده میشود. اما این شورت ها کاربرد های دیگری نیز دارند. به طوری که بانوان از این وسیله در زمان عادت ماهیانه برای نگه داشتن پد بهداشتی استفاده میکنند. در واقع شورت های سرجی فیکس بدون هیچگونه فشار و آسیبی میتواند نواربهداشتی را در محل ثابت نگهدارد. از این رو خانم هایی که به شورت حساسیت دارند میتوانند در بازه عادت ماهیانه خود از شورت های سرجی فیکس استفاده نمایند. اگر شماهم مشتاق شده اید در شرایط مختلف از این مدل شورت های طبی استفاده نمایید مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

 

ویژگی های شورت سرجی فیکس

همانطور که گفته شد شورت سرجی فیکس چیست؟ نوعی شورت طبی بوده که به منظور نگه داشتن پاسنمان و یا حتی پدهای بهداشتی مورد استفاده قرار میگیرند. این شورت ها از جنس پنبه بوده و کاملا انعطاف پذیر و کشسان هستند. از آنجایی که شورت های سرجی فیکس در موارد حساس و ضروری مورد استفاده قرار می گیرند لازم است کاملا استریل و استاندارد و با کیفیت باشند. همچنین جنس این قبیل شورت ها باید فاقد حساسیت های پوستی باشد و یک انتخاب کاملا ایده آل باشد. شورت های سرجی فیکس معمولا از جنس پنبه یا الیاف پلی آمید و یا الیاف پلی اورتان هستند. چنانچه متریال شورت مورد نظرتان از موارد گفته شده باشد می توان نتیجه گرفت محصول با کیفیتی را انتخاب کرده اید.

 

خرید شورت سرجی فیکس

حال که دانستیم شورت سرجی فیکس چیست؟ در هنگام خرید شورت سرجی فیکس نه تنها باید به کیفیت و متریال آن توجه کنید. بلکه باید به راحتی و لطافت آن نیز توجه ویژه ای داشته باشید. از آنجایی که این شورت ها معمولا به منظور نگهداری پانسمان استفاده می شوند لازم است خاصیت کشسانی قابل توجهی داشته باشد. درواقع خانم هایی که عمل سزارین انجام داده اند نمی توانند هیچ گونه فشاری را بر شکم خود تحمل کنند. پس لازم است شورت های سرجی فیکس تهیه شده به طور کامل منعطف، نرم و لطف باشند تا هیچ گونه فشاری را فرد بیمار وارد نکنند. پس در هنگام خرید شورت های سرجی فیکس به متریال، کیفیت، نرمی و لطافت، خاصیت کشسانی، ضد حساسیت بودن و غیره در آن توجه نمایید.

 

 

قیمت شورت های سرجی فیکس

بهترین قیمت خرید شورت سرجی فیکس چیست؟ جالب است بدانید شورت سرجی فیکس اگرچه بسیار کاربردی و با کیفیت هستند اما قیمت بسیار مناسبی دارند‌‌. به طوری که می توانید برای بیمارتان چندین شورت تهیه کنید تا به طور روزمره و یکبار مصرف از آن ها استفاده نماید. اگرچه شورت های سرجی فیکس قابل شست و شو هستند و میتوان تا دو الی سه بار از آن ها استفاده نمود. اما اگر می خواهید از بروز هرگونه عفونت جلوگیری کنید و محیط جراحی شده را کاملا استریل نگه دارید می توانید از این قبیل شورت ها به عنوان شورت یکبار مصرف استفاده نمایید. در نهایت این شما هستید که می توانید بر اساس شرایط و بودجه خود اقدام به خرید نمایید. بدیهی است که استفاده از شورت های نخی معمولی در شرایط زایمان و جراحی امری نادرست است. استریل نبودن شورت های معمولی، شست و شوی دشوار، گران قیمت بودن و …. دلایلی هستند که میتوان با اکتفا بر آن ها متوجه ضروری بودن استفاده از شورت های سرجی فیکس شد.

 

چه مواقعی استفاده از شورت های سرجی فکیس ضروری است؟

مواقع ضروری در استفاده از شورت سرجی فیکس چیست؟

 

  • بانوانی که سزارین انجام داده اند و به سبب جراحی انجام شده روی شکمشان امکان پوشیدن شورت های معمولی را ندارند و لازم است از شورت سرجی فیکس استفاده نمایند.

 

  • بانوانی که زایمان طبیعی انجام داده اند و به دلیل خونریزی مجبور به استفاده مکرر از شورت و نوار بهداشتی هستند.

 

  • افرادی که به بیماری های مختلفی دچار هستند که قادر نیستند به طور شورت و نوار بهداشتی خود را تعویض و شست و شو دهند.

 

  • بانوانی که در هنگام مسافرت پریود شده اند و شرایط مناسبی برای تعویض و شست و شوی شورت های خود را ندارند.

 

درواقع شورت های یک بار مصرف سرجی فیکس یک گزینه بسیار مناسب و اقتصادی در شرایط خاص و ویژه برای بانوان است. استفاده از این شورت ها میتواند تا حد زیادی از دردسر های مختلفی که بانوان بدان دچار هستند جلوگیری کند. به همین دلیل هم هست که این قبیل شورت ها دارای محبوبیت بسیار زیادی در میان خانم ها هستند.

 

شما میتوانید این محصول و همچنین محصولاتی مانند ماسک سه لایه پزشکی و دستکش یکبار مصرف پزشکی را به صورت عمده از سایت بهنام طب ایرانیان تهیه کنید.

آیا میتوان به طور مکرر از شورت های سرجی فیکس استفاده نمود؟

حال که به طور کامل دانستیم شورت سرجی فیکس چیست؟ لازم است بدانیم که آیا می توان به طور مکرر از این محصول استفاده نمود؟ اگر چه شورت سرجی فیکس یک محصول کاربردی و مفید برای بانوان محسوب می شود. اما توصیه می شود که از این محصول فقط در مواقع ضروری نظیر زایمان و عادت ماهیانه در هنگام مسافرت استفاده نمایید. علت این امر آن است که شورت های سرجی فیکس به سبب یکبار مصرف بودنشان میتوانند باعث آلودگی محیط زیست باشند. یعنی اگر همه خانم ها برای راحتی خود در اکثر مواقع شورت سرجی فیکس استفاده کنند طولی نمیکشد که محیط زیست آلوده میشود. پس لطفا فقط و فقط در مواقع ضروری و خاص از شورت های سرجی فیکس استفاده نمایید. بدیهی است که افراط و تفریط در هر کاری سبب آسیب به همه خود، افراد جامعه و محیط زیست خواهد شد.

 

شورت سرجی فیکس را از کجا تهیه کنیم؟

امیدواریم تا اینجا از مقاله شورت سرجی فیکس چیست؟ لذت برده باشید. اما برای تهیه شورت سرجی فیکس میتوان به داروخانه های معتبر در سرتاسر کشور مراجعه نمود. طبیعتا هوشمندانه ترین روش خرید محصولات استریل مراجعه به داروخانه ها است. اگرچه وب سایت های تولید کننده محصولات سرجی فیکس نیز می توانند یک گزینه بسیار مناسب برای خرید باشند. چه بسا بسیاری از داروخانه ها نیز این محصولات را به صورت عمده از وب سایت های تولید کننده تهیه میکنند. پس برای اینکار می توانید به یک وب سایت معتبر مانند بهنام طب ایرانیان مراجعه کرده و محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *