تفاوت میان کلاه آکاردئونی با کلاه نایلونی در چیست ؟

سفارش عمده کلاه آکاردئونی

تفاوت کلاه آکاردئونی با کلاه نایلونی /  کلاه آکاردئونی یک کلاه یکبار مصرف است که به دلیل شباهت آن به آکاردئون به این نام مشهور شده است. این کلاه به منظور جلوگیری از ریزش مو در فضاهایی همچون بیمارستان‌ها، رستوران‌ها، آشپزخانه‌ها، مراکز بهداشتی، صنایع غذایی، دارویی و … استفاده می‌شود. این کلاه‌ها بسیار سبک هستند و به دلیل خاصیت کشسانی که دارند، به آسانی تمام سطح سر را پوشش می‌دهند. در این بخش به معرفی کلاه‌های آکاردئونی و مزایای استفاده از آن‌ها خواهیم پرداخت. برای سفارش عمده کلاه آکاردئونی با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت از طریق همین سایت اقدام کنید.

کلاه آکاردئونی چیست؟

کلاه آکاردئونی یک محصول یکبار مصرف پزشکی است که کاربرد بسیار زیادی دارد. این کلاه‌ها از جنس اسپان باند با گرماژ ۱۵ گرم تولید می‌شوند. اسپان باندها پارچه‌های سوزنی هستند که یکبار مصرف بوده و دارای خاصیت ضد آب می‌باشند. کلاه‌های آکاردئونی دارای ترکیبات پلیمری هستند و در تولید آن‌ها از دو ماده اولیه PE و PP استفاده شده است. در نتیجه این کلاه‌ها هیچ گونه حساسیتی برای مصرف کننده ایجاد نمی‌کنند و همچنین کاملا قابل بازیافت می‌باشند.

کلاه‌های آکاردئونی به دلیل قیمت مناسبی که دارند در بسیاری از اماکن که ملزم به رعایت بهداشت هستند استفاده شده و کاربرد زیادی دارند. شما می‌توانید کلاه‌های آکاردئونی را از داروخانه‌ها و مراکز فروش لوازم بهداشتی خریداری کنید. برای سفارش عمده کلاه آکاردئونی در تعداد دلخواه، به ما مراجعه کنید.

مزایای استفاده از کلاه آکارئونی

استفاده از کلاه آکاردئونی یکی از بهترین راه‌ها برای جلوگیری از ریزش مو در فضاهای بهداشتی همچون بیمارستان‌ها، رستوران‌ها، آشپزخانه‌ها، صنایع غذایی و … است. این کلاه‌ها قابلیت تنفس دارند و هوا را از سطح سر عبور می‌دهند. در نتیجه از ریزش مو و تعریق جلوگیری می‌کنند. بسیار سبک هستند و در صورت استفاده طولانی مدت، مشکلی برای افراد ایجاد نمی‌کنند. وزن کلاه‌های آکاردئونی حدود ۵ الی ۱۰ گرم است و برعکس کلاه‌های نایلونی مانع از تعریق و ایجاد بوی نامطبوع هستند. این کلا‌ه‌ها در حالت عادی بسیار کم حجم هستند اما در صورت استفاده طول آن‌ها تا ۴۷ سانتی‌متر نیز می‌رسد. بسیار محکم هستند. به خوبی روی سر فیکس می‌شوند. فشاری به سر وارد نمی‌کنند و محافظ میکروبی خوبی می‌باشند. شما به راحتی می‌توانید در مدت زمان طولانی از این کلاه‌ها استفاده کرده و اصلا احساس خستگی نکنید.

کلاه آکاردئونی یکبار مصرف است و پس از یکبار استفاده باید دور انداخته شود. این کلاه‌ها اغلب در رنگ‌های روشن همچون آبی و سفید تولید می‌شوند تا کثیفی را به سرعت نشان دهند. برای سفارش عمده کلاه آکاردئونی با کیفیت بسیار خوب و قیمت مناسب به بهنام طب مراجعه کنید.

تفاوت کلاه آکاردئونی با کلاه نایلونی

کلاه­های آکاردئونی برعکس کلاه­های نایلونی از تعریق سر جلوگیری می­کنند. این کلاه­ها به دلیل اینکه از جنس پروپیلن هستند و دارای ساختار مشبک می­باشند، هوا را از خود عبور می­دهند و مانع از ایجاد بوی نامطبوع نیز می­شوند. کلاه­های نایلونی مقاومت چندانی ندارند و به راحتی دچار ساییدگی یا پارگی می­شوند. اما کلاه­های آکاردئونی دوام بالایی دارند و به راحتی پاره نمی­شوند. به دلیل استفاده از کش پهن در کلاه­های آکاردئونی، خاصیت کشسانی خوبی دارند و هیچ فشاری به سر وارد نمی­کنند. در مجموع استفاده از این کلاه­ها در محیط­های بهداشتی بهتر از کلاه­های نایلونی است و با اصول بهداشتی تناسب بیشتر دارد. کلاه­های آکاردئونی دارای تاییدیه وزارت بهداشت می­باشند.

مطلب پیشنهادی: کاربرد کلاه آکاردئونی

 کلاه آکاردئونی

برای تولید کلاه آکاردئونی از پارچه­های بدون بافتی به نام اسپان باند استفاده می­شود. این پارچه­ها ارزان قیمت هستند و در سایر محصولات یکبار مصرف پزشکی نیز به وفور از آن­ها استفاده می­شود. این پارچه­ها پرز نمی­دهند، بدون بو هستند و از ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری می­کنند. اغلب محصولاتی که با استفاده از اسپان باندها تولید می­شوند، قیمت بسیار مناسبی دارند. کلاه­های آکاردئونی نیز استثنا نیستند. این کلاه­ها در بیمارستان­ها، رستوران­ها، آشپزخانه­ها و تمامی محیط­هایی که حفظ بهداشت در آن ها ضروری است، استفاده می شوند. کلاه­های آکاردئونی ضد تعریق و ضد آب هستند و از ریزش مو جلوگیری می­کنند. شما می­توانید این محصولات را به صورت عمده یا تکی از داروخانه­ها و مراکز فروش لوازم بهداشتی خریداری کنید. قیمت این کلاه­ها با توجه به عواملی همچون کارخانه، مواد اولیه و … تعیین می­شود. برای سفارش عمده کلاه آکاردئونی از طریق سایت بهنام طب، با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب همین حالا اقدام کنید.

سفارش عمده کلاه آکاردئونی از بهنام طب

شرکت بهنام طب ایرانیان با سال­ها سابقه در زمینه تولید محصولات بیمارستانی و با شعار “مراقبت بهتر، نتایج بهتر” همواره در تلاش است تا بهترین و باکیفیت­ترین محصولات را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. شما می­توانید انواع محصولات بهداشتی و بیمارستانی از قبیل دستکس یکبار مصرف، ماسک پزشکی، کلاه آکاردئونی، زیرانداز بیمارستانی و … را به صورت تکی و عمده از این سایت خریداری کنید. برای سفارش عمده کلاه آکاردئونی همین حالا اقدام کنید. بدون نیاز به مراجعه حضوری، محصولات دلخواه خود را در تعداد مورد نیاز از ما خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *