نکات سفارش و انتخاب دستکش یکبار مصرف پزشکی + نحوه سفارش

انتخاب دستکش یکبار مصرف

در این بخش با انواع دستکش­های یکبار مصرف پزشکی آشنا خواهیم شد و معایب و مزایای آن­ها را بررسی خواهیم کرد. تا شما انواع این دستکش­ها را شناخته و در مواقع درست از آن­ها استفاده کنید. برای سفارش عمده و انتخاب دستکش یکبار مصرف پزشکی همین حالا از طریق سایت بهنام طب اقدام کنید. بهترین و باکیفیت­ترین محصولات را با مناسب­ترین قیمت از این سایت خریداری کنید.

دستکش یکبار مصرف پزشکی یکی از کاربردی­ترین تجهیزات پزشکی است که مکان­های زیادی از آن استفاده می­شود. این دستکش­ها دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام کاربرد منحصر بفردی دارند. از این دستکش ها در بیمارستان­ها، درمانگاه­ها، منازل و … استفاده می­شود. دستکش­های پزشکی از پوست شما در برابر انواع باکتری، ویروس و آلودگی حفاظت می­کنند و مانع از انتقال بیماری از طریق پوست می شوند.

نکات مهم در انتخاب دستکش یکبار مصرف پزشکی

دستکش­های یکبار مصرف پزشکی انواع مختلفی دارند. در ابتدا بهتر است با انواع این دستکش­ها و کاربردهای آن­ها آشنا شوید تا انتخاب بهتری داشته باشید. هر یک از این دستکش­ها جنس متفاوتی دارند. برای مثال دستکش­های لاتکس از مواد طبیعی ساخته شده و دستکش­های وینیل و نیتریل از مواد مصنوعی ساخته شده­اند. اگر حس لامسه در کار شما اهمیت زیادی دارد، باید از دستکش­هایی استفاده کنید که ضخامت زیادی ندارند. هرچه ضخامت دستکش بیشتر باشد، مقاومت آن در برابر پارگی بیشتر می­شود اما حس لامسه در آن کاهش پیدا می­کند.

همچنین اگر پوست حساسی دارید نمی­توانید از هر دستکشی استفاده کنید. هر یک از دستکش­های یکبار مصرف پزشکی از جمله دستکش­های لاتکس، دستکش­های وینیل، دستکش­های نیتریل، دستکش­های جراحی، دستکش­های پلاستیکی، دستکش­های ارتوپدی و دستکش­های ضد اچ آی وی برای انجام کارهای خاصی مناسب هستند. در بخش بعدی شما را با تعدادی از کاربردی­ترین این دستکش­ها آشنا کرده و ویژگی­های هرکدام را بررسی خواهیم کرد. جهت سفارش عمده  و انتخاب دستکش یکبار مصرف پزشکی از طریق سایت و به صورت آنلاین اقدام کنید.

مطلب پیشنهادی : معرفی دستکش جراحی استریل + انواع و سایزبندی دستکش جراحی

دستکش لاتکس

دستکش لاتکس یکی از انواع دستکش­های پزشکی است که دارای جنس لاستیکی می­باشد و برای ساخت آن از مواد طبیعی استفاده شده است. این دستکش به دو نوع پودری و غیر پودری تقسیم می­شود. دستکش­های پودری به دلیل ایجاد حساسیت برای بسیاری از افراد، کمتر مورد استفاده قرار می­گیرند. البته این دستکش­ها ارزان­تر از دستکش­های بدون پودر هستند. زیرا فرایند جداسازی پودر از دستکش فرایندی زمان­بر است و نیاز به هزینه بیشتری دارد. دستکش­های لاتکس بسیار راحت و انعطاف­پذیر هستند و اغلب در کارهای صنعتی و پزشکی مورد استفاده قرار می­گیرند. این دستکش­ها حس لامسه را تا حد زیادی حفظ می­کنند و برای استفاده در مکان­های عفونی کاملا مناسب هستند.

دستکش­های بدون پودر نیز به دو دسته دستکش کلر و بدون کلر تقسیم می­شوند. دستکش­های کلردار برای استفاده راحت­تر به کلر آغشته می­شوند و طرفداران بیشتری نسبت به دستکش­های بدون کلر دارند. زیرا مقاومت آن­ها بالاتر است و خاصیت کشسانی بیشتری دارند.

دستکش­های نیتریل و وینیل

دستکش­های نیتریل از دیگر دستکش­های یکبار مصرف پزشکی هستند. این دستکش­ها با استفاده از مواد مصنوعی ساخته شده و برعکس دستکش­های لاتکس ایجاد حساسیت نمی­کنند. بسیار مقاوم هستند و به آسانی پاره نمی­شوند. حس لامسه را تا حد زیادی حفظ می­کنند و کاملا به دست می­چسبند. این دستکش­ها در برابر مواد شیمیایی و ویروس بسیار مقاوم هستند و مناسب استفاده در محیط­های عفونی و آلوده می­باشند.

دستکش وینیل نیز یکی دیگر از دستکش­های پزشکی است که بدون استفاده از لاتکس و با استفاده از پلی وینیل کلراید ساخته شده است. این دستکش­ها مقاومت کمتری در مقایسه با دستکش­های لاتکس و نیتریل دارند. در نتیجه اغلب در صنایع غذایی و محیط آزمایشگاه از آن­ها استفاده می­شود. این دستکش­ها به دست نمی­چسبند و حس لامسه را کاهش می­دهند.

دستکش جراحی

دستکش جراحی یکی از کاربردی­ترین دستکش­های پزشکی است. این دستکش همانطور که از نام آن مشخص است برای اتاق عمل استفاده می­شود. دستکش­های جراحی برعکس سایر دستکش­هایی که از آن­ها نام بردیم کاملا استریل هستند و حساسیت لمسی بسیار بالایی دارند. انعطاف پذیر هستند. بلند هستند و کل دست را به خوبی پوشش می­دهند. به خوبی به دست می­چسبند و هیچ حساسیتی برای پوست ایجاد نمی­کنند. این دستکش­ها در مقایسه با سایر دستکش­های جراحی قیمت بالاتری دارند و علاوه بر اتاق عمل در دندانپزشکی­ها، آزمایشگاه­ها و داروخانه­ها نیز از آن­ها استفاده می­شود. برای سفارش عمده دستکش یکبار مصرف پزشکی در انواع مختلف و با توجه به نیاز خود، از طریق همین سایت اقدام کنید.

سفارش عمده دستکش یکبار مصرف پزشکی ارزان قیمت

همانطور که مشاهده کردید، دستکش­های یکبار مصرف پزشکی دارای انواع مختلفی هستند و در تولید آن­ها از متریال متنوعی استفاده شده است. از این رو قیمت این محصولات نیز با توجه به جنس، اندازه، کارخانه تولیدکننده و … متفاوت است. شما می­توانید انواع این دستکش­ها را از داروخانه­ها و فروشگاه­های بهداشتی تهیه کنید. یک دستکش یکبار مصرف پزشکی باکیفیت، به آسانی پاره نمی­شود، در دست راحت است و ایجاد حساسیت نمی­کند. برای سفارش عمده و انتخاب دستکش یکبار مصرف پزشکی به شرکت بهنام طب ایرانیان مراجعه کنید. این شرکت تولیدکننده دستکش یکبار مصرف پزشکی و انواع محصولات پزشکی و بهداشتی باکیفیت است. از طریق همین سایت و به صورت آنلاین، تمامی اقلام بهداشتی مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و مناسب­ترین قیمت خریداری کنید.

 

سفارش عمده دستکش یکبار مصرف پزشکی از بهنام طب ایرانیان

دستکش یکبار مصرف پزشکی از جمله پرکاربردترین وسایل در محیط­های بیمارستانی است. این دستکش­ها از مواد مختلفی ساخته شده و دارای جنس­های متفاوتی هستند. ما سعی کردیم که در این مقاله، شما را با انواع این دستکش­ها و کاربرد آن­ها آشنا کنیم. تا بتوانید در مواقع مختلف برای حفظ بهداشت و سلامت خود و اطرافیان از آن­ها استفاده کنید.

شرکت بهنام طب ایرانیان با سال ها سابقه در زمینه تولید محصولات پزشکی و بهداشتی، همواره در تلاش است تا با استفاده از بهترین و مرغوب­ترین مواد اولیه در تولید انواع لوازم و تجهیزات بیمارستانی از قبیل دستکش یکبار مصرف پزشکی، گامی موثر در صنعت سلامت و بهداشت فردی و عمومی جامعه بردارد . این شرکت انواع محصولات بیمارستانی از قبیل سرجی اسلیپ، زیرانداز بیمارستانی، ماسک و … است. برای سفارش عمده و انتخاب دستکش یکبار مصرف پزشکی و خرید تولیدات باکیفیت و مقرون بصرفه به ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *