کاور کفش نانو چیست؟

کاور کفش نانو چیست؟

ما امروز سعی داریم درباره کاور کفش نانو و خصوصیات کاور کفش با شما صبحت کنیم. اول از همه باید بدانیم که کاورکفش برای چه مکان هایی مناسب است وچه نوع کاربردی دارد.

کاور کفش چیست؟

کاور کفش نایلون های بهداشتی کش داری هستند که شما میتوانید با کش موجود در این نایلون ها ان ها را از روی کفش پوشیده و از انتقال بیماری جلوگیری کنید. این کاور های کفش معمولا برای بیمارستان ها و انبار بیمارستان ها که در آن ها وسایل بهداشتی از جمله ماسک سه لایه پزشکی و زیر انداز بیمار نگهداری میشود استفاده کنید و همچنین میتوانید از این کاور های کفش در مکان های ایزوله شده و اتاق های تمیز نیزاستفاده کنید.

دلیل استفاده از کاور کفش

حال شاید برای ما سوال باشد که دلیل استفاده از کاور کفش نانو چیست ؟ در پاسخ این سوال باید به شما دوستان عزیز بگویم که کفش ها به دلیل که در بسیاری از ساعت روز در پای ما قراردارند و ما در ساعت روز به مکان های مختلفی می رویم. بهترین مکان برای انتقال باکتری ها و میکروب ها و ویروس ها هستند. اگر این میکروب ها و ویروس ها وارد اتاقی شوند که آن محیط ایزوله شده است و افراد خاصی یا بیماران خاصی درآنجا قراردارد باعث بیماری آن افراد میشود.

دلیل استفاده از کاور کفش این است که باعث انتقال و شیوع میکروب ها نمیشود و باعث میشود که میکروب و باکتری ها دیگر راه نفوذ به بیرون را نداشته باشند.

کاور های کفش معمولا در رنگ های آبی و سفید هستند و دلیل استفاده این رنگ ها در کاور کفش این است که این رنگ ها معمولا در بیمارستان ها و مکان های ایزوله معنی خاصی دارند ومورد بعدی که میتوان در رنگ بندی کاور های کفش گفت این موضوع است که این رنگ ها زودتر از بقیه رنگ های دیگر کثیفی را نشان میدهند و افرادی که از آن ها استفاده میکنند متوجه ان میشوند که باید کاور های کفش خود را جایگزین کنند.

کاور کفش نانو چیست ؟

کاور های کفش معمولا به دوسته نانو و معمولی طبقه بندی میشوند که ما در توضیحات مربوطه به کاور ‌‌کفش معمولی پرداختیم و حال میخواهیم با شما درمورد کاورکفش نانو صحبت کنیم. کاور های کفش نانو کاور هایی هستند که علاوه بر جلوگیری از انتفال میکروب ها خاصیت ضد آب وبودن را نیز دارا میباشند وباعث میشود که وقتی اب و یا مایعات پزشکی روی کاورها بریزد مایعات سُرمیخورند وباعث میشود که کفش و کاور کفش نانو دیگر خیس نشوند و باعث آزار و اذیت شما در حین کار نباشد

شما دوستان عزیز میتوانید به راحتی به کارخود ادامه دهید. کاورهای کفش نانو علاوه بر این دو خاصیتی که گفته شد یک خصوصیات دیگر هم دارند که میتوان به چند لایه بودن آن ها اشاره کرد. به عنوان نمونه کاورهای کفش معمولی دو لایه هستند در صورت اینکه شما دو عدد کاور کفش را پوشید مانند این است که یک کاور کفش نانو پوشیده اید چون کاورهای کفش نانو 5 لایه هستند.

شما دوستان وهمراهان عزیز میتوانید در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد کاور کفش نانو ومحصولات بهداشتی با کارشناسان بهنام طب تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنید تا کارشناسان مجرب ما پاسخگو شما دوستان عزیز باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *