سرجی اسلیپ بانوان چیست؟ +ویژگی باکیفیت‌ ترین سرجی اسلیپ

باکیفیت‌ترین سرجی اسلیپ در بازار

سرجی اسلیپ یا سرجی فیکس یک بانداژ مشبک برای نگهداری از باند، گاز استریل و …است. این محصولات کاربرد زیادی در بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و حتی منازل دارند. با استفاده از سرجی اسلیپ‌ ها به آسانی باند را روی زخم خود فیکس کرده و بدون وارد هرگونه فشار به محل زخم یا ناحیه آسیب دیده، از حرکت باند جلوگیری کنید. این بانداژ‌های مشبک در شکل‌های مختلف موجود هستند و مناسب استفاده نوزادان، مادران پس از زایمان، بانوان در دوران قاعدگی و … می‌باشد. این محصولات از جمله محصولات یکبار مصرف پزشکی و کاملا ضد حساسیت هستند و برای حفظ پاکیزگی محیط و بهداشت فردی بسیار مناسب می‌باشند. برای خرید باکیفیت‌ ترین سرجی اسلیپ در بازار به ما مراجعه کنید. شرکت بهنام طب ایرانیان با سال‌ها سابقه در تولید و فروش محصولات بیمارستانی، همواره در تلاش است تا با ارائه کالای باکیفیت، رضایت مشتریان خود جلب کند.

کاربرد انواع سرجی اسلیپ

سرجی اسلیپ یک بانداژ شبکه‌ای است که برای نگه‌داری از گاز یا باند روی زخم استفاده می‌شود. این محصول از جنس نخ‌های پلی استر، پلی آمید و لاتکس است و خاصیت کشسانی دارد. از این رو به آسانی شکل بدن را به خود می‌گیرد و فشاری به محل زخم وارد نمی‌کند. سرجی فیکس‌ها از ناحیه طول تا حدود دو برابر و از ناحیه عرض حدود ده برابر باز می‌شوند. در نتیجه برای تمام نواحی بدن مناسب هستند. جنس این بانداژ مشبک به گونه‌ای است که حساسیت ایجاد نمی‌کند، بسیار سبک است و باعث عبور هوا از زخم می‌شود. اکسیژن باعث بهبود هرچه سریع‌تر زخم است. از تعریق زخم و نفوذ گرما به داخل باند نیز جلوگیری می‌کند. مراقبت‌های پس از پانسمان تاثیر زیادی روی بهبود زخم دارند.

سرچی اسلیپ، سرجی فیکس‌ یا باند فیکس کاربرد زیادی دارد. این باندها برای انواع زخم‌ها در نواحی مختلف بدن به‌کار رفته و پوشش بسیار خوبی برای زخم می‌باشند. برای خرید باکیفیت‌ ترین سرجی اسلیپ در بازار به ما مراجعه کنید.

سرجی اسلیپ بانوان چیست؟

سرجی اسلیپ بانوان یکی از انواع سرجی اسلیپ‌های موجود در بازار است. این سرجی اسلیپ که با نام سرجی فیکس مادر نیز شناخته می‌شود، یک شرتکس طبی است. این شرتکس برای مادرانی که تازه زایمان کرده‌اند و بانوان در طول دوران قاعدگی بسیار مناسب می‌باشد. این محصول از ترشح خون به لباس جلوگیری می‌کند و باعث افزایش بهداشت فرد و محیط می‌شود. بانوان در طول شبانه روز، در محل کار، دانشگاه، حین ورزش و سایر فعالیت‌ها می‌توانند بدون هیچ نگرلنی از این شورتکس‌ها استفاده کنند. این محصولات قیمت بسیار مناسبی دارند و در تمامی داروخانه‌ها و مراکز فروش لوازم بهداشتی و بیمارستانی یافت می‌شوند.

این محصول اغلب در کیف مادر و نوزاد موجود است. معمولا برای بستن بند ناف نوزاد نیز از این باندها استفاده می‌شود. این محصول هیچ فشاری به شکم نوزاد وارد نمی‌کند. زخم‌ها نواحی بسیار حساسی هستند که باید به خوبی از آن‌ها مراقبت شود. سرجی اسلیپ‌ها با توجه به بافتی که دارند، از ایجاد حساسیت و عفونت جلوگیری کرده و روند بهبود زخم را تسریع می‌کند.

فواید استفاده از سرجی اسلیپ

در آخر می‌توان گفت که سرجی فیکس‌ها بانداژهای بسیار ساده و ارزان قیمتی هستند که در عین حال نقش مهمی در پانسمان زخم‌های نواحی مختلف بدن دارند. در برخی مواقع و در برخی از نقاط بدن همچون سر، نگه داشتن پانسمان کار چندان ساده‌ای نیست و امکان باز شدن آن بسیار زیاد است. از این رو از سرجی اسلیپ استفاده می‌کنیم تا پانسمان را در جای خود فیکس کرده و به بهبود زخم کمک کند. این محصولات سبک هستند. فشاری به زخم وارد نمی‌کنند. انعطاف پذیری بالایی دارند و جنس آن‌ها بسیار مرغوب است. به راحتی پاره نمی‌شوند و برای انواع پوست‌های حساس کاملا مناسب می‌باشند.

خرید باکیفیت‌ ترین سرجی اسلیپ در بازار از بهنام طب

شرکت بهنام طب ایرانیان انواع سرجی فیکس های نوزاد، بانوان و … را در بسته های 24 تایی و کارتنی با برند BTI و با بهترین کیفیت تولید می کند. این محصول در تمامی بیمارستان ها، درمانگاه ها، آزمایشگاه ها، داروخانه ها، فروشگاه ها و شرکت های تجهیزات پزشکی و … در دسترس عموم هستند. برای خرید باکیفیت‌ ترین سرجی اسلیپ در بازار به ما مراجعه کنید. همواره در تلاش هستیم تا با ارائه محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب، رضایت شما مشتریان عزیز را جلب کنیم. جهت خرید از طریق سایت و بدون نیاز به مراجعه حضوری همین حالا اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *