کاربرد زیر انداز بیمارستانی چیست؟ + همه چیز در مورد پد زیرانداز بیمار!

کاربرد زیرانداز بیمارستانی

بیمارستان ها و مراکز بهداشتی باید از بهداشت و نظافت بسیار بالایی برخوردار باشند . یکی از مسائل بهداشتی که حائز اهمیت است تمیز بودن تخت های بیماران می باشد . برای این امر از پد زیر انداز بیمار استفاده می شود . در این مقاله می خواهیم با این محصول و همچنین کاربرد زیرانداز بیمارستانی آشنا شویم .

بیمارستان

بیمارستان ها نقش حیاتی در سیستم مراقبت های بهداشتی ایفا می کنند . بیمارستان ها ; مؤسسات مراقبت بهداشتی هستند که دارای کادر پزشکی سازمان یافته و سایر کارکنان واجد شرایط برای ارائه خدمات پزشکی ، پرستاری ، رادیولوژی ، آزمایشگاهی و مرتبط هر روز و همیشه هستند .

بیمارستان ها طیف متغیری از مراقبت های حاد ، نقاهت و پایانی را با استفاده از خدمات تشخیصی ، پیشگیرانه و درمانی در پاسخ به شرایط حاد و مزمن ناشی از بیماری ها و همچنین آسیب ها و ناهنجاری های ژنتیکی ارائه می دهند . با این همه خدمات مختلف، بیمارستان ها توانسته اند اطلاعات ضروری برای تحقیق ، تخصص ، آموزش و مدیریت تولید کنند .

 

اهمیت بیمارستان

اهمیت بیمارستان در تعاریف آن بیان شده است ، اما در اینجا چند دلیل دیگر برای نیاز به بیمارستان وجود دارد .

  • بیمارستان ها برای درمان بیماری های جزئی و جدی ، بیماری ها و اختلالات عملکرد بدن با انواع و شدت های مختلف مهم هستند .
  • بیمارستان ها همچنین به ارتقای سلامت کمک می کنند ، در مورد پیشگیری از بیماری ها اطلاعات می دهند و همچنین خدمات درمانی ارائه می دهند .
  • بیمارستان ها محیط امنی را برای افرادی فراهم می کنند که به دلیل وضعیت عفونی یا به دلیل سوء استفاده از هر نوع دارو ، در خانه خود یا در جامعه ایمن نیستند .
  • بیمارستان برای هر کسی در هر زمان با هر گونه مشکل بهداشتی یا موارد دیگر قابل دسترسی است .
  • بیمارستان ها همچنین برای پرسنل مانند پرستاران ، پزشکان و سایر پرسنل بهداشتی مرتبط ایجاد شغل می کنند .
  • محیط بیمارستان همچنین دانش پزشکی و پرستاری را گسترش می دهد و از این طریق تحقیقات در زمینه های مختلف را ترویج می کند .

 

مطلب پیشنهادی : معرفی بهترین زیرانداز کودک

عکس زیرانداز بیمارستانی

اهمیت بهداشت و نظافت در مراکز بهداشتی و درمانی 

بهداشت سرویس ها :

بهداشت کافی و دفع ایمن فضولات انسان می تواند از ورود پاتوژن های ویروسی به بدن جلوگیری کرده و میزان بیماری های اسهالی ، وبا ، حصبه و اسهال خونی را کاهش دهد . مدیریت صحیح پسماندهای انسانی و سایر ضایعات محیطی در داخل و اطراف مراکز بهداشتی و درمانی از طریق تهیه آب ، نوار بهداشتی و سطل زباله می تواند از ایجاد عفونت ها و بیماری های باکتریایی متعدد جلوگیری کند .

 

بهداشت دست:

دست های ما نقش عمده ای در معاشرت بازی می کنند . آنها تعدادی میکروب نامرئی هستند که توانایی بیمار کردن یک نفر را دارند . متخصصان مراقبت های بهداشتی ، تکنسین های آزمایشگاهی و سایر افراد جامعه مراقبت های بهداشتی باید دست های خود را پس از عمل و سایر اقدامات پزشکی تمیز نگه دارند . آنها همچنین باید از استریل بودن و ضد عفونی بودن تجهیزات و وسایل مورد استفاده خود اطمینان حاصل کنند . شستن دست ها با آب تمیز یا ضد عفونی کننده از عفونت های تنفسی ، پوستی و چشمی جلوگیری می کند .

 

بهداشت سطح :

سطوح مختلف مانند کف ، میز، صندلی ، تخت و سایر مبلمان در مراکز بهداشتی و درمانی می توانند میکروب ها و باکتری ها را منتشر کنند که به نوبه خود منجر به گسترش عفونت می شود . نظافت مکرر کف ، مبلمان و امکانات بیمارستانی یا استفاده از زیرانداز بیمارستانی بر روی تخت ها محیط را عاری از بیماری نگه می دارد . کاربرد زیرانداز بیمارستانی  برای بهداشت سطوح می باشد .

 

بهداشت برای کارکنان بهداشت و درمان :

تیم بهداشت و سایر متخصصان مراقبت‌های بهداشتی مانند پرستاران ، مرکب ‌سازان و مراقبان می‌توانند از طریق اقدامات پیشگیرانه مانند واکسیناسیون و با توجه مناسب به آنتی‌ بیوتیک‌ ها در حین درمان بیماران، خطر تماس مستقیم با باکتری‌ها ، ویروس‌ها و میکروب ‌های مختلف را کاهش دهند . البته استفاده از ماسک سه لایه پزشکی یکی از این مراقبت های پزشکی است.

ارتقای بهداشت و بهداشت در مراکز بهداشتی و درمانی احتمال ابتلا به بیماری را کاهش می دهد . نظافت و بهداشت مناسب با اقدامات احتیاطی و اقدامات لازم جامعه ای امن برای افراد در هر سنی ایجاد می کند .

 

زیرانداز بیمارستانی چیست ؟

زیرانداز بیمارستانی یا پد زیر انداز بیمار یک کاور و روکش بر روی تخت بیمارستان ها است که مانع از کثیف شدن تخت بیمارستان می شود . این محصول یک بار مصرف بوده و پس از هر بار استفاده باید زیر انداز را تعویض کرد .

استفاده و تعویض این محصول بسیار آسان بوده فقط کافی است بعد از باز کردن بسته پد زیرانداز بیمار را بر روی تخت پهن کنید . در ادامه به کاربرد زیرانداز بیمارستانی می پردازیم . زیر انداز بیمار بهنام طب بهترین پیشنهاد برای خرید زیرانداز بیمار است .

کاربرد زیرانداز بیمارستانی

– برای جلوگیری از ریختن خون در حین جراحی بر روی تخت استفاده می شود .

– برای کسانی که با مسائل مربوط به بی اختیاری سر و کار دارند .

– برای اطمینان از رعایت بهداشت تشک، باید از پد محافظ استفاده شود .

– پدهای تخت برای محافظت از تشک ها در برابر مایعات بدن و سایر مایعات طراحی شده اند .

– به حفظ بهداشت و افزایش عمر تشک کمک می کنند .

– طیف پد های تخت بهنام طب ایرانیان شامل انواع گزینه های راحت برای رفع نیازهای مختلف است .

– مناسب برای استفاده در خانه و امکانات مراقبت های بهداشتی ، محافظ های تخت ما محافظت عالی در برابر لکه ها و بوها را ارائه می دهند.

– برای جلوگیری از ریختن خون در حین زایمان بر روی تخت استفاده میشود .

– انتخاب ما شامل گزینه های جاذب و ضد آب از برند های معتبر صنعتی است .

زیرانداز بیمارستانی در کجا کاربرد دارد ؟

بیمارستان ها

بخش ها

تئاترها

مراقبت از سالمندان

بیمارستان های خصوصی

داروخانه

استفاده ی شخصی

مراقبت از نوزاد – تعویض تشک

مراقبت های دامپزشکی

 

خرید زیرانداز بیمارستانی

برای خرید عمده زیرانداز بیمارستانی میتوانید به سایت بهنام طب مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *