ویژگی های بهترین و مناسب ترین ماسک سه لایه چیست ؟

ویژگی های ماسک سه لایه

ماسک سه لایه شرکت بهنام طب

شناخت انواع ماسک در دوران کرونا به اوج خودش رسیده و همه مردم در دنیا این کالا پزشکی را می شناسند. این کالا بهداشتی امروزه در شکل های مختلف و مدل های گوناگون در دنیا تولید میشود. و به یک کالا مد تبدیل شده است.ولی ماسک های سه لایه پزشکی و بهداشتی بیشترین میزان فیلتر در برابر گرد و غبار و ویروس ها را دارد و میتواند از شما در برابر انواع ویروس مخصوصا کرونا مراقبت کند. به همین دلیل این ماسک را پرفروش ترین ماسک در بازار شده است. و با وجود سادگی و راحتی استفاده از آن باعث شده مردم از این نوع ماسک بیشتر استفاده کنند و تولید کنندگان ماسک به تولید این ماسک بیشتر توجه کنند.تا جای که در رنگ های مختلف در بازار موجود است.پس توجه به ویژگی های ماسک سه لایه بسیار مهم است.

 

ماسک سه لایه

درباره ماسک سه لایه

این ماسک های سه لایه از پارچه های بدون بافت (اسپان باند و ملت بلون) تولید میشود و دارای دو بند یا کش در پشت سر آن است تا ماسک را بر روی صورت نگهدارد. در ماسک ها از یک نگهدارنده بر بالای آن به منظور سفت کردن ماسک بر روی بینی قرار داده شده است. تا در هنگام تنفس یا صحبت کردن جابجا نشود.  نوع دوختی که در این ماسک ها استفاده شده است به صورت التراسونیک است تا لایه های ماسک به صورت کامل روی هم چسبیده شود. این دوخت که با قدرت صوت است یکی از بهترین دوخت ها برای اتصال در دنیا است. یکی دیگر از ویژگی های ماسک سه لایه نسبت به سایر ماسک ها تنفس راحت در هنگام استفاده است.

 

مطلب پیشنهادی :  معرفی انواع ماسک پزشکی + روش درست استفاده از آن

 

ماسک سه لایه

 

فیس ماسک شرکت بهنام طب

این ماسک ها در بازار به نام های مختلفی شناخته میشود، ماسک سه لایه، ماسک پزشکی، ماسک پرستاری، فیس ماسک و … نام های موجود در بازار است. ماسک های سه لایه بهنام طب در رنگ های سفید، آبی و سبز موجود است که شما میتوانید با مشاورین شرکت تماس گرفته و سوالات خود را از ما سوال کنید ما در شرکت بهنام طب آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز هستیم.

 

ویژگی های ماسک سه لایه شرکت بهنام طب

ساخت بدون دخالت دست:

بهداشتی بودن ماسک ها بسیار امر مهمی است که باید در انتخاب ماسک به آن دقت کنید. دوخت این ماسک ها با تکنولوژی پرس و الکتراسونیک باعث شده در تولید ماسک هیچگونه دخالتی دستی وجود نداشته باشد و در محیطی کاملا بهداشتی تولید میشود. ماسک های بدون رعایت پروتوکل های بهداشتی که در تولید باید رعایت کرد تولید میشود فرد استفاده کنند بیشتر در معرض خطرات ناشی از استفاده ماسک قرار میگیرد و استفاده از مواد نامرغوب باعث مشکلات تنفسی در فرد میشود. خرید ماسک از شرکت های معتبر بسیار مهم است که باید در الویت های شما قرار بگیرد.

 

دارای گیره بینی:

از ویژگی های ماسک سه لایه گیره بینی ماسک است. دارا بودن گیره بینی مناسب در استفاده از این کالا بهداشتی بسیار مهم است. انعطاف پذیری بالا این گیره و همچنین محکم بودن آن باید به صورتی باشد که حالت بینی استفاده کننده را بگیرد و هم آسیبی به پوست بینی فرد نرساند. ابعاد ماسک ها در سایزهای مختلف در بازار موجود است. شما می بایست ماسک خود را در سایز مناسب صورت خود تهیه کنید تا ماسک بر روی صورت شما جابجا نشود.

 

ماسک سه لایه

 

اتصال کش به پشت گوش:

کش های استفاده شده در ماسک ها به دو صورت دو کش پشت سر یا دو کش پشت گوش تولید میشود که بیشتر ماسک های سه لایه از مدل دو کش در پشت گوش استفاده شده تا استفاده به راحتی بتوان ماسک را بر روی صورت نصب یا در آورد. باید دقت کنید در هنگام خرید کش های استفاده شده به صورت پهن نباشد تا در طول استفاده از ماسک آسیبی به گوش های شما نرسد. زیرا ممکن است زبری کش ها پوست پشت گوش شما را اذیت یا زخم کند.

 

ضد حساسیت:

در هنگام خرید به کیفیت مواد استفاده شده در ماسک دقت کنید. این کیفیت باید درجه کیفی  A+ باشد تا در طول استفاده از این ماسک دچار حساسیت های پوستی یا تنفسی نشوید. شما برای سلامتی خود ماسک میزنید پس باید حتما به این نکات دقت کنید تا در طول استفاده از ماسک هیچگونه آسیب جانبی به خود نزنید. خرید ماسک های با کیفیت ضامن سلامتی شما ست و باید برای سلامتی خود تلاش کنید تا از شر بیماری های مانند کرونا و آنفولانزاها در امان باشید.

 

تنفس راحت:

استفاده از ماسک برای بیمارانی که دچار بیماری های تنفسی هستند میتواند دشوار باشد. ماسک های سه لایه شرکت بهنام طب به گونه ای طراحی شده است که در کنار حفظ سلامتی شما در برابر ویروس ها و گرد و غبار شما میتوانید به راحتی در این ماسک ها نفس بکشید و نگران هیچ چیز نباشید چرا که در این ماسک ها از بالاترین کیفیت مواد استفاده شده و حفظ سلامت همه مصرف کننده خود را در اولویت کارهای خود قرار داده است. شما میتوانید در صورتی که در مورد این کالا بهداشتی دارید با شماره های درج شده در سایت بهنام طب ایرانیان تماس گرفته و سوالات خود را با کارشناسان ما مطرح فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *