زیرانداز بیمارستانی یکبار مصرف چیست و چه کاربردی دارد؟

زیرانداز بیمارستانی یکبار مصرف چیست

زیرانداز بیمارستانی یکبار مصرف چیست ؟ اگر وظیفه تامین تجهیزات درمانی بخصوص زیرانداز بیمارستانی  یکبار مصرف برای یک بیمارستان، آسایشگاه یا خانه سالمندان را بر عهده دارید و می خواهید بصورت عمده خرید هایتان را انجام دهید تا هزینه ها را کاهش دهید، و یا این که میخواهید درباره کارخانه تولید زیر انداز و زیر انداز های بیمارستانی اطلاعات مفیدی کسب کنید، صفحه درستی را برای مطالعه انتخاب کرده اید.

در این مقاله ابتدا به بررسی تخت های بیمارستانی خواهیم پرداخت و از مزایا و تجهیزات و خلاصه جزئیات آن سخن به میان خواهیم آورد. سپس به توضیحاتی درباره زیرانداز بیمارستانی خواهیم رسید و از مزایای خرید زیرانداز بیمار عمده برایتان خواهیم گفت و این که کدام شرکت تولید کننده این مخصولات را برای خریر انتخاب کنید. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مطلب پیشنهادی : زیرانداز بهداشتی حیوانات چیست؟

زیرانداز تخت بیمارستانی یکبار مصرف چیست ؟

تخت های بیمارستانی از جمله تجهیزاتی هستند که در بیمارستان ها و درمانگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. این تخت ها تفاوت های زیادی با تخت خواب های معمولی دارند و دارای قابلیت های بیشتری هستند از جمله این قابلیت ها می توان به قابلیت تنظیم ارتفاع، تنظیم شیب، قابلیت متصل کردن سرم و دیگر وسایل پزشکی به تخت و … اشاره کرد. تخت های بیمارستانی از نظر سیستم بکار رفته در آن ها برای تنظیم ارتفاع و شیب به 3 دسته تقسیم می شوند که عبارت اند از:

تخت های دستی، نیمه برقی، تمام برقی. که درباره هر کدام توضیحاتی در ادامه داده خواهد شد. خرید زیرانداز بیمار عمده یکی از کارهایی است که باعث کاهش هزینه های مربوط به تجهیزات می شود، کارخانه تولید زیرانداز بهنام طب می تواند بهترین انتخاب در این زمینه باشد. شما می توانید از طریق وب سایت این شرکت با همین نام اقدام به ثبت سفارش کنید.

 

سیستم تنظیم ارتفاع دستی:

بهتر است برای آن که قبل از آن که به موضوع خرید زیرانداز بیمار عمده بپردازیم، ابتدا با انواع سیستم های تنظیم ارتفاع تخت آشنا شویم. این سیستم به گونه ای کار می کند که باید برای تنظیم ارتفاع از اهرم یا هندل هایی که در پایه های تخت تعبیه شده اند استفاده کرد و بدین وسیله ارتفاع و شیب تخت را با چرخاندن هندل ها با توجه به نیاز تنظیم کرد. شما می توانید برای کارخانه تولید زیرانداز به شرکت بهنام طب مراجعه کنید.

سیستم تنظیم ارتفاع نیمه برقی:

در این سیستم بجای استفاد از هندل از دکمه استفاده می شود و بجای استفاده از نیروی انسان برای تنظیم ارتفاع تخت بیمارستانی از نیروی برقی که توسط موتور هایی که در زیر تعبیه شده اند استفاده می شود. بدین صورت که با فشردن دکمه مخصوص، موتور ها نیروی لازم را به جک ها وارد می کنند و ارتفاع تخت براحتی تنظیم می شود. شرکت بهنام طب شما را قادر می سازید که بتوانید برای خرید زیرانداز بیمار عمده به صورت غیرحضوری و اینرنتی اقدام کنید.

 

سیستم تنظیم ارتفاع تمام برقی:
این سیستم کاملا مشابه سیستم قبلی از است تنها با این تفاوت که این تخت ها را می توان از دور نیز کنترل کرد.

 

دیگر قابلیت های تخت های بیمارستانی
از دیگر مزایایی که تخت های بیمارستانی نسبت به تخت های معمولی دارند می توان به دارا بودن چرخ در پایه ها اشاره کرد که به حرکت دادن تخت کمک بسیاری میکند. دیگری قابلیت هشدار خروج از تخت است، این قابلیت بدین شکل عمل می کند که اگر بیماری از روی تخت با وجود نرده ها افتاد یا اینکه بیماری که دارای فراموشی است از تخت خارج شد و یا حتی بیماری که در کما به سر می برده، الان به هوش آمده و از تخت خارج شده، پرستار با استفاده از زنگ های هشدار و چراغ های هشدار از آن موضوع با خبر می شود و به آن رسیدگی می کند.

یکی دیگر از مزایای این تخت ها تشک های هستند که با توجه به بیمار متفاوت هستند، حالا این سوال پیش می آید چرا باید نوع تشک تفاوت کند؟ پاسخ اینست که بیماری که حتی 1 روز هم روی تخت میخوابد نیازی نیست که تشک جوری طراحی شود که به بیمار آسیبی نرسد و استفاده از یک تشک معمولی کفایت می کند. اما برای بیماری که در کما به سر می برد اگر تشک دارای طراحی مناسب نباشد باعث تحلیل رفتن و بعضا نابودی بدن بیمار می شود چرا که این بیمار تحرکی ندارد. برای چنین بیمارانی خرید زیرانداز بیمار عمده یکی از ضروریات است که می تواند بهداشت بیمارستان را تامین کند./ زیرانداز بیمارستانی یکبار مصرف چیست

 

زیرانداز بیمارستانی

کاربرد زیرانداز های بیمارستانی برای افرادی مانند سالمندان و کودکان دارای شب ادراری و بیمارانی که بعد از جراحی باید استراحت کنند، است. چون از افرادی که در بالا به آن ها اشاره شد ممکن است ترشحات و مایعاتی ریخته شود که نمی خواهیم به جاهای دیگری انتقال یابند و یا این که به تخت نفوذ کنند. این محصول برای کسانی که می خواهند پوشک کودکشان را تعویض کنند هم مناسب است چرا که باعث می شود بهداشت محیط افزایش یابد. پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید زیرانداز بیمار عمده به وب سایت کارخانه تولید زیرانداز یعنی بهنام طب مراجعه کنید.

 

زیرانداز بمارستانی یکبار مصرف

زیرانداز بیمارستانی یکبار مصرف

زیرانداز بیمارستانی یکبار مصرف چیست ؟ این زیرانداز ها بصورت یکبار مصرف هم تولید می شوند که دارای مزایا و معایب هستند. مزایای این زیرانداز ها عبارت اند از: عدم ایجاد حساسیت، جذب مایعات تا 3 لیتر، حفظ بهداشت محیط، عدم نیاز به شستشو و نگهداری، صرفه جویی در زمان و هزینه و … اما از آن طرف بزرگترین عیب این زیرانداز ها آن است که، همانطور که می دانید باید آن ها را بعد از یکبار استفاده دور انداخت و این موضوع باعث تولید حجم زیادی از زباله می شود که نگرانی هایی را به وجود می آورد.

لازم به ذکر است در تولید زیرانداز بیمارستانی یکبار مصرف از پارچه بدون بافت و یکپارجه و ارزان قیمتی به نام اسپان باند استفاده می شود که در عین راحت بودن، ارزان قیمت نیز هستند. برای خرید زیرانداز بیمار عمده به وب سایت بهنام طب و بخش محصولات سر بزنید، پشیمان نخواهید شد.

 

سخن آخر
تا به اینجا با مفاهیم زیادی آشنا شدیم و حالا نوبت به آن می رسد که شما را با بهترین کارخانه تولید زیرانداز بیمار آشنا کنیم که نه تنها می توانید خرید زیرانداز بیمار عمده را از آن ها انجام دهید بلکه می توانید با بهره گیری از روش خرید آنلاینی که این شرکت فراهم کرده، تمامی سفارشاتتان را بصورت آنلاین در وب سایتشان انجام دهید. این شرکت با سابقه و متعهد بهنام طب نام دارد که اولین و بزرگترین تولید کننده زیرانداز بیمار در ایران است و فعالیت خودش را از سال 1392 آغاز کرده و قادر است تا سقف 8000 تن زیرانداز در سال تولید کند. پس سریعا دست بکار شوید و در وب سایتشان با همین نام ثبت سفارش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *