ابعاد زیرانداز بیمارستانی – زیرانداز بیمارستانی در چه ابعادی تولید می­شود؟

سفارش عمده زیرانداز بیمارستانی

ابعاد زیرانداز بیمارستانی – زیرانداز بیمار، زیرانداز بیمارستانی، آندر پد یا دروشیت یکی از کاربردی ترین کالاهای پزشکی است که در بیمارستان­ها، خانه سالمندان، درمانگاه­ها، مراکز بهداشتی، منازل و … از آن استفاده می­شود. این زیراندازها همانطور که از نام آن­ها مشخص است، بیشتر برای بیماران و افرادی که مشکلات حرکتی دارند، مناسب است. البته در ادامه این مقاله به کاربردهای زیرانداز بیمار خواهیم پرداخت. برای آشنایی بیشتر با این زیراندازها و نحوه استفاده از آن­ها تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. شرکت بهنام طب ایرانیان از جمله بهترین تولیدکنندگان زیراندازهای بیمار است. برای سفارش عمده زیرانداز بیمارستانی از طریق همین سایت اقدام کنید.

جنس زیرانداز بیمار از چیست؟

زیرانداز بیمار نقش بسیار مهمی در حفظ نظافت بیماران و محیط پیرامون آن ها دارد. این زیراندازها معمولا از ۵ الی 7 لایه تشکیل شده اند. هر یک از این لایه­ها به جذب بیشتر و بهتر ترشحات بیمار کمک می­کنند. لایه اول یک لایه جاذب pp، لایه دوم و چهارم تیشوی کاغذی، لایه سوم یک لایه خمیری با پودر جاذب و لایه پنجم از فیلم pe تشکیل شده است. لایه رویی ضد حساسیت بوده و لایه زیرین با خاصیت عایق مانع از عبور ترشحات بیمار و رسیدن آن به سطح زیرین می شود.

زیرانداز بیمار بسیار نرم و لطیف بوده و کاملا ضد حساسیت است. بیمار قابلیت جذب ۳ الی ۵ لیتر مایعات دفع شده از بدن بیمار، همچون خون، ادرار و … را دارد. میزان پودر جاذب بکار رفته در زیراندازهای بیمارستانی حدود 3 تا 7 گرم است. هرچه میزان این پودر جاذب بیشتر باشد، درصد جذب ترشحات نیز افزایش پیدا می کند. این محصولات روند درمان را تسریع کرده و برای تمام بیماران با انواع پوست­ها مناسب هستند. بسیاری از افراد دچار زخم بستر می­شوند. با استفاده از این زیراندازها زخم تشدید نشده و سریع­تر بهبود پیدا می­کند. برای سفارش عمده زیرانداز بیمارستانی به شرکت بهنام طب ایرانیان مراجعه کنید.

موارد استفاده از زیرانداز بیمارستانی

همانطور که اشاره کردیم، زیراندازهای بیمارستانی کاربردهای زیادی دارند. از این رو به یکی از کالاهای پرمصرف و محبوب پزشکی تبدیل شده­اند. این زیراندازها برای بیمارانی که دوران نقاهت خود را می­گذرانند و قادر به حرکت نیستند یا حرکت زیاد، سلامتی آن­ها را به خطر می­اندازد بسیار مناسب هستند.

بانوان پس از زایمان دچار خونریزی می­شوند و قادر به حرکت نیستند. استفاده از زیراندازهای بیمارستانی کمک زیادی به آن ها می­کند. همچنین سالمندانی که کنترل ادرار خود را ندارند، بانوانی که در دوران قاعدگی هستند، کودکانی که شب ادراری دارند نیز از این زیراندازها استفاده می­کنند. البته زیرانداز بیمار یکی از کالاهای محبوب برای صاحبان حیوانات خانگی نیز بشمار می­رود. این زیراندازهای به دلیل ساختار خاصی که دارند، از عبور ترشحات جلوگیری کرده و همچنین مانع از پراکندگی باکتری، آلودگی و … به محیط اطراف می­شوند. از بوی بد جلوگیری می­کنند و برای انواع پوست­های حساس همچوت پوست نوزادان و سالمندان کاملا مناسب هستند.

شما می توانید از این زیراندازهای یکبار مصرف روی زمین، روی تخت، روی ویلچر و … استفاده کنید. این زیراندازها سبک هستند و روی سطح مورد نظر به خوبی فیکس می­شوند. در صورت نیاز می­توانید برای سفارش عمده زیرانداز بیمارستانی از طریق همین سایت اقدام کنید.

 

مطلب پیشنهادی : زیرانداز بیمارستانی یکبار مصرف چیست و چه کاربردی دارد؟

 

زیرانداز بیمارستانی در چه ابعادی تولید می­شود؟

زیراندازهای بیمارستانی ابعاد مختلفی دارند. شما می­توانید با توجه به نیاز خود، انواع این زیراندازها را از طریق داروخانه یا مراکز فروش لوازم بهداشتی و پزشکی تهیه کنید. سایز 60×90 سانتی متر این زیراندازها بیشترین استفاده را در بیمارستان ها و مراکز درمانی و مراقبتی دارند.

سایز 60×160 سانتی متر اغلب برای بیمارانی استفاده می شود که تحرک زیادی دارند. این زیراندازها به زیراندازهای بالدار معروف هستند. باله­های آن ها به اطراف تخت می چسبد و از تکان خوردن زیرانداز جلوگیری کند. سایزهای 70×100 و 70×170 نیز از انواع زیراندازهای بیمارستانی بالدار هستند و برای بیمارانی که اضافه وزن دارند مورد استفاده قرار می­گیرد.

سایز 60×60 سانتی متر که کوچکترین سایز موجود است نیز برای نوزادان و یا کودکانی که دچار شب ادراری هستند، مناسب می­باشد. برای سفارش عمده زیرانداز بیمارستانی در اندازه­های دلخواه به ما مراجعه کنید.

قیمت زیرانداز بیمارستانی

زیراندازهای بیمارستانی ارزان قیمت و کاربردی هستند. این زیراندازها نه تنها برای بیماران مناسب هستند و اغلب در مراکز بیمارستانی، بهداشتی، مراکز مراقبت از سالمندان و … مورد استفاده قرار می­گیرند، بلکه در بسیاری از منازل نیز کاربرد دارند. شما می­توانید این محصولات را از داروخانه­ها و فروشگاه­های لوازم بهداشتی تهیه کنید. این زیراندازهای یکبار مصرف اغلب در رنگ­های آبی و سفید و در بسته­های 5 الی 10تایی به مشتریان عرضه می­شوند. قیمت این محصولات با توجه به میزان کاربرد آن­ها بسیار مناسب است. هر کارخانه با توجه به نوع، اندازه و متریال به کار رفته در محصولات خود، این قیمت را تعیین می­کند. اگر زیرانداز بیمار از جمله محصولات کاربردی برای شما بشمار می­رود، بهتر است این محصول را به صورت عمده خریداری کنید. برای سفارش عمده زیرانداز بیمارستانی از طریق همین سایت و بدون نیاز به مراجعه حضوری اقدام کنید.

سفارش عمده زیرانداز بیمارستانی 

زیراندازهای بیمارستانی دارای جنس بسیار مرغوبی بوده و در برابر پارگی مقاوم هستند. از این رو حین استفاده از این محصول نیازی نیست که دیگر نگران کثیفی محیط پیرامون بیمار باشید. این زیرانداز به گونه ای طراحی شده است که کاملا سطح زیرین بیمار را پوشش می دهد.

بهنام طب ایرانیان به عنوان یک کارخانه تولید زیرانداز بیمار و با شعار ”مراقبت بهتر، نتایج بهتر” همواره می کوشد تا با استفاده از بهترین و مرغوب­ترین مواد اولیه زیراندازهای بیمارستانی در سایزهای مختلف و با بهترین کیفیت برای تمام بیماران، سالمندان، نوزادان، مراکز نگهداری از حیوانات خانگی و … تهیه کند. جهت سفارش عمده زیرانداز بیمارستانی از این شرکت همین حالا اقدام کنید.

برای آگاهی از ابعاد زیرانداز بیمارستانی به سایت ما مراجعه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *