معرفی زیرانداز تعویض بیمار + انواع و دسته بندی آن

زیرانداز تعویض بیمار

زیرانداز تعویض بیمار که نام دیگر آن برویشت است نوعی پد بهداشتی بوده که از نفوذ مایعات و پس دادن رطوبت جلوگیری میکند. بنابراین اگر از زیرانداز روی هر سطحی استفاده کنید آن سطح را از ارتباط مستقیم با رطوبت و سایر مواد حفظ کرده اید. البته این زیر اندازها نه تنها برای بیمارستان ها و بیماران کاربرد دارد در زمینه مختلف دیگری نیز مورد استفاده قرار میگیرد. به همین منظور ما در این مقاله نه تنها به بحث زیر انداز بیمار خواهیم پرداخت، بلکه به کاربردهای دیگر این محصول اشاره خواهیم کرد. زیراندازها به صورت تکی یا عمده در مراکز مختلف به فروش میرسند. بنابرابن هر کسی بنا به نیاز خود میتواند یرای خرید این محصول اقدام نماید. حال چنانچه مایل هستید در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید تا انتهای مقاله با ما در سایت بهنام طب ایرانیان باشید.

 

انواع زیر انداز بهداشتی

زیر اندازه ها در انواع مختلف تولید و به دست مشتریان میرسد. در این میان فقط یکی از انواع زیر اندازها از نوع زیر انداز تعویض بیمار است. درواقع این زیر اندازها در سایز ها و کاربردهای متنوعی تولید میشوند. بنابراین شناخت کافی از این محصول میتواند به ما در زمینه خرید کمک زیادی داشته باشد.

 

 

زیرانداز 60*60

زیرانداز های در سایز 60 در 60 عموما مخصوص کودکان است. این زیرانداز ها برای تعویض پد کودک مناسب هستند. از آنجایی که سایز این نوع زیرانداز نسبت به سایرین کمتر است قیمت آن نیز نسبت به سایرین کمتر است. از این نوع زیر انداز برای زیر قفس پرندگان و حیوانات خانگی نیز میتوان استفاده کرد.

 

زیرانداز 90*60

این نوع از زیر اندازها هم از نوع زیرانداز تعویض بیمار محسوب نمیشود. اگرچه به واسطه سایز بزرگ آن معمولا برای بزرگسالانی که نیاز به تعویض پوشک دارند مورد استفادع قرلر میگیرند. از طرفی از این نوع زیراندازها میتوان برای نگهداری حیواتات، آشپزخانه و زیر سینک، برای تعویض پد کودکان، برای آب بازی های کودکان و غذا خوردن آن ها نیز استفاده کرد. اگرچه سایز بزرگتر این محصول برای بیماران مناسب است اما سایز 90  در 60 جز پرفروش ترین سایزها محسوب میشود. اما اگر میخواهید با زیر انداز مخصوص بیماران آشنا شوید بخش بعدی مقاله را مطالعه نمایید.

 

زیرانداز 180*60

اما زیرانداز تعویض بیمار زیراندازی است که در سایز 60*180 تولید میشود. این نوع زیر انداز مخصوص بیمارانی است که امکان جا به جا شدن ندارند و تمامی خدمات مراقبتی فرد در همان حالت درازکش صورت میگیرد. بنابراین بر خلاف تصور عموم که همه زیراندازها را زیرانداز بیمار مینماند باید گفت که تنها این نوع زیرانداز مخصوص بیماران طراحی شده است. این نوع زیرانداز دقیقا هم سایز یک تخت یک نفره طراحی شده است و کل تخت را پوشش میدهد. جالب است بدانید این زیراندازها به زیرانداز باله ای نیز معروف هستند. چرا که در دو طرف از این محصول چسب هایی تعبیه شده است که به زیر تخت میچسبند و فیکس میشوند.

 

کاربرد پدهای بهداشتی در آشپزخانه

همانطور که گفته شد زیرانداز تعویض بیمار تنها برای بیماران کاربرد ندارد. بلکه سایزهای مختلف این وسیله را در جاهای دیگر نظیر آشپزخانه مورد استفاده قرار میدهند. به طوری که برخی خانم هاس خانه دار برای خشک کردن و آب گرفتن میوه، سبزیجات، ظروف و حتی غذاهای سرخ کردنی از این وسیله استفاده میکنند. این نوع زیر اندازها جاذب بوده و در یک سطح از آن پودر چسبنده قرار دارد. بنابراین میتوان آن را بر روی یک سطح مخصوص چسباند و برای خشک کردن از آن استفاده کرد. این پدها یک انتخاب به صرفه، کاربردی و مناسب است.

 

دسته بندی زیرانداز تعویض بیمار

زیرانداز تعویض بیمار بر اساس کیفیت و قیمت به سه دسته : ارزان، متوسط و با کیفیت تقسیم بندی میشوند. به همین واسطه افراد میتوانند بر اساس بودجه و نیاز خود یک کدام از این موارد را انتخاب کنند:

 

  • دسته اول: زیر انداز ارزان و اقتصادی

این نوع زیر انداز صرفا به منظور رفاه حال افرادی تولید شده است که نمیخواهند هزینه بالایی برای این محصول بپردازند. بنابراین افرادی که این محصول را خریداری میکنند انتظار زیادی در زمینه کیفیت و قدرت جذب محصول ندارند. زیرا برای کاهش قیمت این محصول از متریال بی کیفیت تری استفاده شده است به طوری که دوام، قدرت جذب و غیره در آن کاهش پیدا کرده است. پس چنانچه کیفیت محصول برایتان در اولویت قرار ندارد و صرفا میخواهید یک زیر انداز ساده با قسمت مناسب تهیه کنید میتوانید از این مدل استفاده نمایید.

 

  • دسته دوم: زیرانداز متوسط

اما دومین دسته زیرانداز تعویض بیمار از نوع کیفیت و قیمت متوسط است. چنانچه از نظر شما زیرانداز ارزان کیفیت و قدرت لازم را ندارد میتوانید از زیرانداز قیمت متوسط استفاده کنید. این نوع زیر اندازهم از قیمت مناسبی برخوردار است با این تفاوت که کیفیت متریال مورداستفاده در آن نیز دارای کیفیت متوسط تا خوبی است. اما طبیعتا این نوع زیر انداز نیز نسبت به زیر انداز دسته سوم درجه یک نیست. با این حال میتواند تا حدودی نیاز های شما را براورده کند.

 

  • دسته سوم: زیرانداز با کیفیت

دسته سوم از زیرانداز تعویض بیمار از نوع با کیفیت و درجه یک است. این نوع زیر انداز نسبت به دو زیرانداز قبلی از کیفیت و قدرت جذب بالایی برخوردار است. که طبیعتا قیمت آن نیز نسبت به سایرین بیشتر است. متریال مورد استفاده در این زیرانداز بسیار با کیفیت بوده و با علم روز دنیا طراحی شده اند. اما دقت داشته باشید این نوع زیرانداز در شرایط خاص و ضروری مورد استفاده قرار میگیرد و انتخاب مناسبی برای نیاز های روزانه نیست.

 

سخن آخر

امیدواریم در این مقاله به تمامی سوالهایتان در زمینه زیرانداز بیمار رسیده باشید. به هرحال این محصول دارای انواع مختلفی است که هرکسی بسته به شرایط خود یک کدام از آن ها را تهیه و مورد استفاده قرار میگیرد. شما عزیزان میتوانید برای خرید این محصول به صورت تک و عمده به وب سایت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *