معرفی ویژگی های کلاه یکبار مصرف آکاردئونی +محیط های مورد استفاده

ویژگی کلاه یکبار مصرف آکاردئونی

ویژگی های کلاه یکبار مصرف آکاردئونی : مو ،عضوی تاثیرگذار و مهم در چهره و بدن هر شخص بوده و به دلیل حساس بودن این عضو نیاز به مراقبت های خاصی دارد .شاید مو یکی از اعضایی باشد که بیشتر از بقیه قسمت ها در معرض آلودگی های محیطی قرار دارد . در مکان هایی نظیر، آشپزخانه های صنعتی، بیمارستانها، صنایع غذایی و دارویی و…… که آلودگی های بسیاری وجود دارد , مو های فردی که در معرض این آلودگی ها قرار میگیرد ممکن است آسیب های بسیاری ببیند.با راهکاری بسیار ساده میتوان  از این امر جلوگیری کرد,  با استفاده از ویژگی کلاه آکاردئونی میتوان آسیب هایی که محیط های حساس به مو می رسانند را به حداقل رساند.با این کار میتوانید از آسیب هایی که در مکان هایی مانند آشپزخانه ها , آزمایشگاه ها و… به مو می رسد جلوگیری کنید.همچنین آشپزها میتوانند برای جلوگیری از ریختن مو داخل غذا ها و رعایت بهداشت در عالی ترین سطح در این مکان از این کلاه ها استفاده کنند.

ویژگی کلاه یکبار مصرف آکاردئونی :

جنس این کلاه ها آکاردئونی یا پارچه ای هستند.این کلاه ها یک بار مصرف بوده و وزن بسیار سبکی نیز دارند و به گونه ای طراحی شده اند که بر روی سر احساس نمی شود و استفاده بسیار راحتی دارند و می توان کاملا عادی به کارهای روزانه در محل کار و.. رسیدگی کرد.کلاه های آکاردیونی در مقایسه با کلاه های دیگر با جنس متفاوت بسیار مناسب تر هستند.به دلیل وزن سبک آن,  حمل و جابه جایی بسیار راحتی دارند.این کلاه ها به گونه ای طراحی شدند که حساسیت زا نیستند.ابعاد کلاه آکاردئونی 2*18 سانتی متر در حالت تا شده و 47 سانتی متر در طول بلند کلاه می باشد.

کلاه آکاردئونی به دلیل نازک بودن باعث می شود هوا به راحتی عبور کند و باعث می شود سر فرد در حین استفاده عرق نکند.این کلاه ضد آب بوده و همین امر سبب می شود که در مکان های مرطوب هم بتوان از آن استفاده کرد.در تولید آن از کش پهن استفاده شده است که این امکان را به مصرف کننده می دهد که به راحتی و بدون احساس خستگی و سنگینی روی سر خود به مدت طولانی از این کلاه استفاده کند.کیفیت این کلاه ها بسیار متفاوت بوده و از کیفیت بالایی در عین سبک بودن آن برخوردار است.

ویژگی کلاه یکبار مصرف آکاردئونی به گونه ای است که دارای چین های زیادی روی آن است و علت نام گذاری آن هم وجود این چین ها بر روی کلاه  است . دلیل وجود این چین ها برای این است که بتوان از آن برای هر سایز سر استفاده نمود و به راحتی با هر سایز از سر متناسب شود.اطراف کلاه یکبار مصرف آکاردئونی به صورت کش دار است و همین امر سبب می شود که این کلاه روی سر ثابت بماند و در حین انجام کار جابجا نشود یا از سر بیرون نیاید. همینطور کش دور این کلاه به گونه ای ساخته شده است که می توان با آن احساس راحتی داشت. همچنین می توان از راحت بودن این نوع کلاه ها به دلیل وجود وزن کم اطمینان داشت. وزن این کلاه ها در حدود چند گرم است و در هنگام استفاده اصلا وزنی حس نمی شود.

 

ویژگی های کلاه یکبار مصرف آکاردئونی

 

مزیت استفاده از کلاه آکاردئونی

کلاهک های یکبار مصرف نایلونی به دلیل مواد نایلونی معمولا باعث تعریق کاربر در حین استفاده می شود. اما کلاه آکاردئونی به دلیل نازک بودن باعث می شود هوا به راحتی عبور کند و باعث می شود سر فرد در حین استفاده عرق نکند و به همین دلیل از این کلاه در اکثر کارخانه ها، بیمارستان ها و صنایع پزشکی و پخت و پز استفاده می شود. به طور معمول در هر بسته 100 عدد از این محصول وجود دارد و در کارتن های 20 تایی ارائه می شود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول پارچه خاص آن است. پارچه کلاه آکاردئونی از اسپان باند و ضد آب بوده و در تولید آن از کش پهن استفاده شده است که این امکان را به مصرف کننده می دهد که به راحتی و بدون احساس خستگی و سنگینی روی سر خود به مدت طولانی از این کلاه استفاده کند. ابعاد کلاه آکاردئونی 2*18 سانتی متر در حالت تا شده و 47 سانتی متر در طول بلند کلاه می باشد. وزن هر یک از این کلاه ها بین 10 الی 12 گرم است که به سبک بودن آن اشاره دارد.در صورت نیاز می توانید این محصول را از شرکت بهنام طب ایرانیان تهیه کنید.

 

ویژگی های چشمگیر کلاه یکبار مصرف آکاردئونی :

 

محافظت از مو در محیط های حساس

کیفیت بالای این محصول

سبک و نازک بودن آن

عبور هوا از این کلاه ها و جلوگیری از تعریق مو

قیمت نسبتا مناسب

جنس اسپان باند ضد آب بودن کلاه

توانایی استفاده طولانی مدت از آن

ضد حساسیت بودن کلاه ها

وجود کش اطراف کلاه برای ثابت ماندن آن بر روی سر

وجود چین های زیاد بر روی کلاه که باعث تغییر سایز آن و در نتیجه استفاده در سایز های مختلف سر میشود

 

محیط های مورد استفاده:

آشپزخانه ها

بیمارستان

آزمایشگاه

کارخانه ها

و…..

 

این محصول مانند دستکش یکبار مصرف پزشکی ، ماسک سه لایه پزشکی برای جلوگیری از انتقال آلودگی ها است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *