دو نکته کاربردی و مهم در مورد زیرانداز بهداشتی بیمار

زیرانداز بیمار

زیرانداز بهداشتی بیمار جولی که به آن دروشیت یا آندرپد هم گفته می شود،حاوی 10 عدد زیرانداز می باشد. این زیرانداز از لحاظ درماتولوژی مورد بررسی و آزمایش قرار گرفته و سلامت آن به تایید رسیده است(درماتولوژی یعنی سلامت امراض پوستی، به زبان ساده تر ضد آلرژی و ضد حساسیت بودن این زیرانداز تست می شود). زیرانداز جولی دارای بافت نرم و ابریشمی بوده که باعث می گردد احتمال التهابات پوستی مصرف کننده را به صفر برساند. یکی از ویژگی های دیگر این دروشیت لبه های مهر و موم شده برای محافظت از نشت مایعات است. جنس محافظ پشتی این محصول ساخته شده از پلاستیک می باشد که به منظور ضد ریزش بودن ،آن را تعبیه کرده اند.

زیرانداز بهداشتی بیمار بهنام طب مناسب برای انواع مصرف مثل:بیماران تازه جراحی شده، معلولین که قادر به حرکت و جابجایی نیستند،کودکانی که دچارشب ادراری هستند و سالمندانی که از بی اختیاری رنج می برند، می باشد. این زیرانداز بهداشتی در هر مکان و موقعیتی که مصرف کننده بخواهد، قابل استفاده می باشد،به آسانی این دروشیت را روی مبل،تخت،فرش ،تشک و یا هرجای دیگری می توان پهن کرد و از آن استفاده نمود. این زیراندازهای بهداشتی یکبار مصرف در واقع به کمک کسانی آمده است که دائما استرس ناشی از نشت را با خود به همراه دارند، این محصول با دارا بودن قابلیت محافظ مایع و لغزش آرامش خاطر زیادی را به مصرف کننده می بخشد.

 

دو نکته کاربردی و مهم در مورد زیرانداز بهداشتی بیمار

همانطور که می دانید استفاده از زیرانداز بهداشتی بیمارستانی فواید و کاربرد های بسیاری را برای شما به همراه دارد. در مطالب قبلی شما را با برخی از مهم ترین ویژگی ها و مشخصات این نوع زیرانداز ها آشنا کردیم. همچنین اطلاعاتی در مورد زیرانداز بهداشتی بیمار در اختیارتان قرار دادیم. نه تنها در بیمارستان ها بلکه در خانه ها نیز می توانید از این نوع زیرانداز ها استفاده کنید. برا اساس تجربیات شخصی افراد استفاده از زیر انداز های بهداشتی می تواند نقش مهمی در تمیز ماندن تخت بیمار داشته باشد. شما با استفاده از این نوع زیرانداز ها می توانید تمامی رطوبت ایجاد شده را به این نوع تشکچه ها جذب کنید. افرادی که دچار بی اختیاری ادراری هستند با استفاده از این نوع پد ها می توانند با خیالی راحت شب بخوابند و خواب آرام و راحتی داشته باشند.

 

برخی از کاربرد های زیرانداز بهداشتی بیمارستانی

  • زیرانداز بیمارستانی برای حفظ بهداشت و سلامت بیمار در منزل یا بیمارستان
  • شب ادراری کودکان
  • زیرانداز بیمار برای ادرار غیر ارادی سالمندان
  • استفاده در مهد کودک ها، بیمارستان ها و درمانگاه ها

 

مطالب پیشنهادی:خرید ماسک سه لایه پزشکی

 

برخی از ویژگی های زیرانداز بیمار

  • با قابلیت جذب بالای رطوبت
  • قابل استفاده برای بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و کودکان
  • برای محافظت از تخت خواب ها، مبلمان، صندلی چرخدار

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *