معرفی کامل زیرانداز ۵ لایه بیمارستانی

زیرانداز 5 لایه بیمار

مواظبت از بیمار یا سالمند در منزل بدر طول بهبود بیماری، سپری کردن هرچه سریع تر دوران نقاهت و حفظ کردن روحیه بیمار و حفظ سلامت روانی آنها کار دشواری است. زیرانداز ۵ لایه بیمارستانی میتواند در این مورد بسیار به ما کمک کند. میتوانیم برای حفظ نظافت محل نگهداری بیمار در منزل از زیرانداز بیمار استفاده کنیم. در طراحی زیر انداز بیمار آندرپد از برجستگی های لوزی شکلی جهت ثابت تر ماندن زیر انداز و جلوگیری از حرکت بیش از حد آن در قسمت زیر بدن بیمار استفاده شده است . از دیگر موارد استفاده از زیرانداز در هنگام تعویض پوشک کودکان می باشد که کار را برای مادران بسیار راحت کرده و در مصرف آب بسیار صرفه جویی خواهد شد.

 

زیرانداز بهداشتی بیمار

 

کاربرد زیرانداز ۵ لایه بیمارستانی

  • جهت جلوگیری از انتقال رطوبت در بستر سالمندان مبتلا به بیماری بی اختیاری ادرار
  • جهت جلوگیری از انتقال رطوبت در مورد کودکان که دچار مشکل شب ادراری می باشند
  • جهت جلوگیری از انتقال ترشحات پس از عمل جراحی و شستشوی زخم ها
  • جهت جلوگیری از انتقال ترشحات پس از زایمان
  • قابل استفاده برای بیماران ضعیف و بدون تحرک
  • بافتی نرم و ابریشم گونه
  • کناره هایی مخصوص به منظور جلوگیری از نشت مایعات
  • لایه زیرین غیر لغزنده و ممانعت کننده از نفوذ مایعات به رختخواب
  • لایه زیرین با خاصیت کشسانی
  • مقاوم در برابر پارگی

 

 

زیرانداز بهداشتی بیمار

 

همچنین زیرانداز بهداشتی بیمار، بهنام طب یکبار مصرف و دارای 5 لایه است که از نشت آب و ادرار جلوگیری می کند. این محصول ضد باکتری و ضد حساسیت است.

 

معرفی کامل زیرانداز ۵ لایه بیمارستانی

زیرانداز بهداشتی 5 لایه بیمار با پودر جاذب که عمل جذب مایعات را به طور کامل انجام می دهد. لایه اول ضد حساسیت بوده و از بروز هرگونه آلرژی یا سایر حساسیت‌های پوستی بر روی پوست شما جلوگیری می‌کند. وجود دو لایه از جنس کاغذ که قابلیت بالایی در جذب مایعات دارند سبب شده تا تمامی مواد ترشح شده از بدن را جذب کرده و از انتقال این ترشحات و سایر عفونت‌ها به تخت جلوگیری کند.

لایه چهارم این زیرانداز نیز کاغذی و دارای پودر جاذب آنتی‌باکتریال می‌باشد. این پودر علاوه بر اینکه قدرت بالایی در جذب داشته، ضد بو نیز بوده و از بروز عفونت و رشد باکتری بر روی زیرانداز جلوگیری می‌کند. لایه پنجم این محصول نیز از جنس پلاستیک بوده و از نفوذ رطوبت به تخت جلوگیری می‌کند.

زیرانداز بهداشتی در سایزهای مختلفی وجود دارد که جهت استفاده برای افراد با اختلالات ادراری، جهت عوض کردن پوشک کودکان، استفاده برای بیماران پس از عمل جراحی و بیماران بستری و بدون تحرک کاربرد دارد. همچنین بیمارانی که دارای زخم بستر بوده و خانم ها در دوران قاعدگی نیز به راحتی می توانند از زیرانداز ۵ لایه بیمارستانی استفاده کنند. زیرانداز بهداشتی بیمار بهنام طب بسیار سبک بوده و به راحتی قابل حمل و استفاده حتی در مسافرت است. از زیرانداز بهداشتی بیمار بنلا میتوان بر روی تخت خواب، مبل و ویلچر استفاده کرد.

 

بیشتر بخوانید: ماسک سه لایه پزشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *