زیرانداز بهداشتی حیوانات چیست ؟ + کاربرد و مواد تشکیل دهنده پد حیوانات

زیرانداز بهداشتی حیوانات چیست

آشنایی پد زیرانداز حیوانات

کاربرد زیرانداز بهداشتی حیوانات چیست؟  چنانچه شما از حیوانات خانگی مانند سگ و گربه مراقبت می‌نمایند باید توجه داشته باشید که این حیوانات جهت زندگی با انسان و محیط زندگی که دارند آموزش دیده‌اند یا خیر! از مشکلات اصلی نگهداری حیوانات خانگی، دفع کردن فضولات آن‌ها است. حیوانات بدون آموزش، مکان مدنظر جهت دفع فضولات خود را نمی‌شناسند، پدهای بهداشتی حیوانات می‌تواند در این مسیر به شما کمک شایانی نمایند.

درواقع یکی از نگرانی‌های اصلی اشخاص علاقه‌مند به نگهداری و مراقبت از حیوانات خانگی، ادرار حیوانات و کثیف شدن سطوح مختلف مانند مبلمان، تختخواب، فرش و … است. دروشیت مخصوص حیوانات با قدرت جذب بالا برای همیشه این دغدغه را از بین می‌برد.

این زیرانداز بهداشتی، یک محصول یکبار مصرف مناسب است که استفاده از آن برای اشخاص این امکان را فراهم می‌آورد که خیلی راحت و بدون هیچ نگرانی از کثیف شدن محیط خانه به حیوان خانگی خود تعلیم ادرار بدهند. با استفاده از پد بهداشتی حیوانات این امکان فراهم می‌شود که محیط زندگی شما و آن‌ها تمیز بماند. همچنین یا این زیرانداز بهداشتی را می‌توان در باکس حمل حیوان قرار داد تا در حین رفتن به سفر و بیرون کف آن کثیف نشود.

برای اینکه بدانید زیرانداز بهداشتی حیوانات چیست؟ با ما تا انتهای این مقاله از وب‌سایت بهنام طب ایرانیان همراه باشید.

فهرست مطالب در این مقاله:

  • زیرانداز بهداشتی حیوانات چیست؟
  • کاربرد زیرانداز بهداشتی حیوانات چیست؟
  • ویژگی‌های زیرانداز بهداشتی حیوانات
  • نکات کلیدی هنگام خرید زیرانداز بهداشتی حیوانات
  • نتیجه‌گیری

 

زیرانداز بهداشتی حیوانات چیست؟

زیرانداز بهداشتی حیوانات

تافته یک راهکار عالی برای مدیریت سرایت ادرار و بوی نامطبوع آن به محیط اطراف است. این زیرانداز ها جهت استفاده در محیط داخلی طراحی شده‌اند. این پد ها یک سطح جذاب برای استفاده حیوان خانگی شما و همچنین یک علامت قابل تشخیص برای آن‌ها است.

حیوانات خانگی مانند سگ و گربه در هنگام یادگیری زندگی کنار انسان به وسایل کمکی نیاز دارند. به‌ عنوان مثال، ابتدای آموزش در محیط زندگی انسان‌ها به پد دستشویی نیاز دارند تا روی آن دفع نمایند و به تدریج جای این کار را یاد بگیرند تا به مرور زمان شرطی شوند. بسیاری از افراد وقتی توله سگ جدیدشان را به خانه می آورند از زیرانداز بهداشتی حیوانات استفاده می‌کنند.

امروزه انواع پد آموزش ادرار برای آموزش محل و نحوه دستشویی به حیوان خانگی شما تولید و به بازار عرضه شده‌اند. شما می‌توانید این اطمینان حاصل نمایید که خانه شما در حالی که آموزش سگ ادامه دارد، بوی بدی نخواهد داشت.

 

مطلب پیشنهادی : زیرانداز بیمار چیست ؟

 

کاربرد زیرانداز بهداشتی حیوانات چیست

کاربرد زیرانداز بهداشتی حیوانات چیست؟

استفاده از زیرانداز سگ و گربه، غیراز پاکیزه ماندن محیط و فضای داخلی منزل یا محل کار، شما را مطمئن می‌سازد که امکان نشتی رطوبت و آلودگی به محیط اطراف وجود نخواهد داشت. لایه جاذب موجود در این پدها، همه چیز را به خود جذب می‌نماید. این لایه جاذب، حتی از خیس شدن پای حیوان بعد از ادرار هم جلوگیری نموده و امکان انتقال رطوبت و آلودگی از طریق کف پای آن به سایر بخش‌های محیط را از بین می‌برد.

از طرفی دیگر، زیرانداز بهداشتی حیوانات از ساختار سلولزی بسیار مناسب و ترکیبات آنتی باکتریالی برخوردار است که در تماس با پوست بدن حیوان، باعث ایجاد حساسیت و آزار این موجودات دوست داشتی نمی‌شوند.

ویژگی‌های زیرانداز بهداشتی حیوانات

زیرانداز های فوق جاذب به شما در خشک و تمیز نگه داشتن موثر کلیه سطوح مانند پارکت، سرامیک، صندلی، تخت، ملحفه و مواردی از این قبیل کمک می‌نماید.

امّا علاوه بر تمیزی زیرانداز بهداشتی حیوانات از لایه‌های مهم برخوردار است. این لایه‌ها عبارتند از:

  • تنفسی نرم منسوج نبافته
  • تیشو بالایی
  • لایه اصلی وسط با خمیر کاغذ و پودر فوق جاذب
  • تیشو زیرین
  • لایه ضد نشتی

چرا باید از زیرانداز بهداشتی حیوانات به جای روزنامه استفاده کنم؟

  • جدا از مبحث فرهنگی، روزنامه از خاصیت جلوگیری از پخش بو برخوردار نیست.
  • جوهر روزنامه بعد از خیس شدن پخش شده و به پاهای حیوان خانگی می‌چیسبد و پس از مدتی سبب بروز بیماری پوستی آن‌ها
  • می‌شود.
  • هر روزنامه تنها یکبار قابل استفاده بوده، این در حالی است که یک زیرانداز بهداشتی تا 48 ساعت هم کاربرد دارد.
  • یک لایه پلاستیک زیر پد های ادرار وجود دارد که به هیچ وجه اجازه نمی‌دهد ادرار حیوانات خانگی روی زمین پخش شود، در حالی که روزنامه این قابلیت برخوردار نیست.

 

نکات کلیدی هنگام خرید زیرانداز بهداشتی حیوانات

تعداد لایه پد بهداشتی حیوانات:

معمولاً پدهای بهداشتی حیوانات خانگی موجود در بازار در چندین لایه هستند. پد ها از 3 لایه تا 5 لایه تقسیم شده‌اند که همین امر باعث می‌شود عمل جذب ادرار به خوبی صورت پذیرد.

 

بوگیر زیرانداز بهداشتی حیوانات:

شاید نگران این مسئله باشید هنگامی که حیوان روی پد ادرار کند بوی بد کاملاً در محیط خانه بپیچد و فضا را مسموم کند. امّا جای هیچ نگرانی نیست، چراکه این پدها از بوگیر قوی برخوردارند که درضمن ضد حساسیت نیز هستند.

مطلب پیشنهادی : زیرانداز بیمار چیست ؟

 

زیرانداز سگ

ترکیبات پد بهداشتی حیوانات:

این مورد خود خیلی حائز اهمیت نیست، چراکه شما که نمی‌خواهید پدها را باز کنید تا ببینید درونش چه خبر است. امّا چون اکثر این سوال برایشان یک چالش است باید عنوان نماییم که درون زیرانداز بهداشتی حیوانات از چندین لایه با جذب بالا و کاملاً آنتی باکتریال به همراه مواد خوشبو کننده قوی است. همچنین این پدها شامل پودر جذب کافی برای جذب ادرار و موادی هم جهت جلوگیری از حساسیت هستند.

 

نشت زیرانداز بهداشتی حیوانات:

معمولاً زیرانداز بهداشتی حیوانات که با کیفیت هستند. فقط توجه داشته باشید پس از اینکه حیوان روی پد ادرار کرد تا حدی که مایع جمع نشود سعی نمایید پد را تعویض کنید، زیرا جمع کردن پد با گذشت زمان برای شما سخت‌‌تر خواهد شد.

 

ابعاد زیرانداز بهداشتی حیوانات:

این مورد کاملاً به محصولی دارد که انتخاب می‌نمایید بستگی دارد. امّا در کل پدهای شصت در نود سانتی‌متر نسبت به دیگر ابعاد پد از فروش بیشتری برخوردار هستند. خود این مسئله نشان می‌دهد که این سایز بسیار کاربردی‌ تر است.

 

مناسب چه نوع حیوانی:

در خرید زیرانداز بهداشتی حیوانات و بر روی بسته، همیشه به‌ طور دقیق درج شده که پد مدنظر برای چه حیواناتی مناسب است. امّا به‌ صورت کلی اغلب زیرانداز بهداشتی حیوانات را برای سگ و گربه مورد استفاده می‌گیرند، البته عموم مردم این دو حیوان خانگی دوست داشتنی را دارند.

 

نتیجه‌گیری

نگهداری حیوانات در محل زندگی برای بیشتر ما بسیار لذت بخش و دلچسب است. امّا کنار این حس خوب رعایت یک سری نکات بهداشتی در سلامتی ما و حیوانات خانگی نقش بسزایی دارد. حیوانات باید از جای جهت دفع ادرار برخوردار باشند تا محیط زندگی برای ما و آن‌ها همواره تمیز و ایمن باشد. استفاده از زیرانداز بهداشتی حیوانات علاوه بر اینکه به این موجودات دوست داشتنی مکان دفع ادار را یاد می‌دهد، باعث دوری از آلودگی زندگی ما نیز می‌شود.

امید است مقاله کاربرد زیرانداز بهداشتی حیوانات چیست؟ برای شما مخاطبین محترم مفید بوده باشد. لطفاً پس از مطالعه مقاله نظرات و تجارب شخصی خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید. برای دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این محصول پر کاربرد زیرانداز بیمار بهنام طب را در سایت بهنام طب مطالعه فرمایید/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *