ویژگی های بهترین زیرانداز بیمارستانی و زیرانداز یکبار مصرف

خرید بهترین زیرانداز بیمارستانی

اگر از سالمندان یا کودکان خردسال یا بیماران با تحرک کم مراقبت می کنید و بدنبال محصولی می گردید که اجازه ندهد ترشحات و مایعات حاصل از بعد از عمل جراحی، شستشوی جای زخم، ادرار کودکانی که مبتلا به شب ادراری هستند به بستر بیمار و دیگر جا ها نفوذ کند و منتقل بشود، صفحه درستی را برای مطالعه انتخاب کرده اید. در این مقاله به شما توضیحاتی در مورد تخت بیمارستانی، زیرانداز های بیمار و بهترین کارخانه تولید زیرانداز در ایران داده خواهد شد، بطوری که بعد از خواندن این مطلب سواد شما در این زمینه ها به طرز چشم گیری بیشتر شده و همچنین بعد از آن می توانید با خیال راحت از یک شرکت تولید کننده زیر انداز بیمار ثبت سفارش و خرید کنید. شما می توانید برای خرید بهترین زیرانداز بیمارستانی به وب سایت بهنام طب مراجعه کنید.

تخت بیمارستانی

قبل از آن که بفهمیم باید خرید بهترین زیرانداز بیمار را از چه شرکتی انجام دهیم باید با یک سری تعارف و اصطلاحات آشنایی پیدا کنیم پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید. تخت بیمارستانی به یکی از وسایل مهم مورد استفاده در بیمارستان گفته می شود که اکثریت قریب به اتفاق بیماران برای مدتی روی آن دراز خواهند کشید.

وابسته به این که بیمار چه مدتی را باید روی تخت سپری کند، روی تخت ها ابزار ها و تجهیزات بیشتری نصب می شود که در پایین با آن ها آشنا خواهید شد. شما اکنون با تخت بیمارستانی تا حدودی آشنا شدید ولی هنوز برای پرداختن به موضوع خرید بهترین زیرانداز بیمارستانی زود است پس حوصله به خرج دهید و تا انتهای مطلب مارا همراهی کنید.

تنظیم ارتفاع و شیب تخت بیمارستانی

تخت های بیمارستانی را می توان با توجه به این که از چه سیستمی برای تنظیم ارتفاع استفاده می کنند تقسیم بندی کرد که عبارت اند از: دستی، نیمه برقی، تمام برقی. تخت هایی که سیستم تنظیم ارتفاع آن ها با برق کار نمی کنند، از یک سیستم مکانیکی و اهرمی بهره می برند که بوسیله دو هندل که در پایه های تخت تعبیه شده اند می توان ارتفاع بالا تنه و پایین تنه بیمار را با توجه به نیاز تنظیم کرد که این امر به پیگیری و رسیدگی به بیمار توسط پرستاران و پزشکان کمک شایانی می کند.

تخت های نمیه برقی:

در این نوع از تخت ها از سیستمی استفاده شده که می توان براحتی موتور هایی که برای تنظیم تخت ساخته شده اند را با فشردن چند دکمه که در کنار تخت تعبیه شده اند، بکار انداخت و زاویه نشیمنگاه و سر بیمار را تنظیم کرد.

تخت های تمام برقی:

این تخت ها کاملا شبیه به سری نیمه برقی هستند با این تفاوت که می توان با استفاده از کنترل از راه دور، ارتفاع آن ها را تنظیم نمود. خرید بهترین زیرانداز بیمارستانی تنها از بهترین کارخانه تولید زیرانداز بیمار امکان پذیر است و آن هم شرکت بهنام طب است.

پارامتر های طراحی تخت بیمارستانی

برای طراحی تخت های بیمارستانی باید معیار هایی را در نظر داشت چرا که افرادی که قرار است از این تخت ها استفاده کنند دارای ناتوانی هستند و باید با احتیاط با آن ها برخورد شود. در زیر به برخی از این معیار ها می رسیم که دانستن آن ها خالی از لطف نیست. برای آن که دانش کافی برای خرید بهترین زیرانداز بیمارستانی را کسب کنید باید با پارمتر های طراحی تخت آشنایی پیدا کنید.

ارتفاع تخت بیمارستانی:

تخت هایی که در بیمارستان به کار می روند باید با توجه به نیاز، دارای اختلاف ارتفاع باشند. البته که امروزه با ورود تخت هایی با قابلیت تنظیم ارتفاع این نیاز تا حدودی برطرف شده اما باز هم بیماران خاصی وجود دارند که باید ارتفاع تخت آن ها یا بالاتر یا پایین تر از حد استاندارد تنظیم شود.

اندازه محل خواب: این اندازه به طول و عرض قسمتی از تخت مربوط می شود که بیمار روی آن دراز می کشد. و در اندازه های استاندارد طراحی و تولید شده اند.

اندازه کلی تخت بیمارستانی: این اندازه بیشتر و بزرگتر از اندازه محل خواب بیمار است و به محل قرار دادن تحهیزات پزشکی و … در اطراف تخت اطلاق می شود.

زیرانداز بیمار (خرید بهترین زیرانداز بیمارستانی)

زیرانداز های بیمارستانی در اندازه ها و انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند اما در میان آن ها زیرانداز های 5 لایه بیشترین استفاده را دارند. این زیرانداز ها برای افراد سالمند، کودکان مبتلا به شب ادراری و بیماران بسیار کم تحرک ساخته شده اند. این زیر انداز ها این قابلیت را دارند که تا 3 لیتر مایعات و ترشحات بیمار را جذب کنند و مانع از انتقال آن به دیگر سطوح شوند.

این زیر انداز ها هنچنین برای زنان باردار، عوض کردن پوشک کودک هم کاربرد دارند. طرح این زیرانداز معمولا به شکل لوزی-لوزی بوده که قابل قبول است. این زیرانداز بدلایل بهداشتی بیمارستان ها و خانه های سالمندان یکی از ضروریات مراقبت از بیماران و سالمندان هستند. زیرانداز بیمار هنچنین بصورت یکبار مصرف هم تولید می شود که آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد. پیشنهاد ما به شما اینست که برای خرید بهترین زیرانداز بیمارستانی به انتهای کطلب مراجعه کنید تا به شما شرکت بهنام طب را معرفی کنیم.

زیرانداز یکبار مصرف

فقط یک بند تا پاسخ به سوال خرید بهترین زیرانداز بیمارستانی را از کدام شرکت انجام دهیم؟ فصله است پس در ادامه با ما همراهی کنید. زیرانداز های بیمارستانی علاوه بر این که از لحاظ بهداشتی ایمن ترند، از زمان اتلاف وقت هم بصرفه تر هستند اما مشکل عمده آن ها مقدار زباله زیادی است که بر جای می گذارند. در ساخت این زیر انداز ها از پارچه با کیفیت مطلوب و ارزان قیمتی بنام اسپان باند استفاده شده است که خرید آن را معقول تر می کند اما همانطور که گفته شد باید مشکل تولید زباله را هم در نظر داشت. این زیرانداز ها مانند انواع معمولی از ریختن خون و دیگر ترشحات روی تخت جلوگیری می کنند و می تواند یکی از گزینه ها برای خرید باشد.

سخن آخر

شرکت بهنام طب بزرگترین و اولین کارخانه تولید زیرانداز در ایران است که فعالیت خودش را در این زمینه از حدود 8 سال پیش شروع کرده و توانایی تولید سالانه 8 هزار تن زیرانداز در اندازه های مختلف را دارد و توانسته به میزان زیادی از سهم بازار را از آن خود کند. این شرکت برای راحتی خریداران و مشتریانش قابلیت ثبت سفارش و خرید اینترنتی را از طریق وب سایتش فراهم کرده. شما می توانید با نهایت اطمینان در این وب سایت کالای مورد نظرتان را سفارش دهید و در موعد مقرر تحویل بگیرید.

پس اگر تمایل به خرید زیرانداز بیمار دارید سریعا دست بکار شوید. اگر می خواهید خرید بهترین زیرانداز بیمارستانی را با یکی از بهترین شرکت های تولید کننده در این زمینه تجربه کنید پس از شرکت بهنام طب خرید کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *