کلاه آکاردئونی چیست ؟

کلاه آکاردئونی چیست, کلاه آکاردئونی

کلاه آکاردئونی چیست؟ چه استفاده ای دارد؟ دلیل نامگذاری کلاه آکاردئونی به این علت است که شکل ظاهری این کلاه ها شبیه به آکاردئون می باشد. این کلاه ها اغلب در مکان هایی استفاده می شوند که رعایت بهداشت از اهمیت بالایی برخوردار است. کلاه های آکاردئونی یکبار مصرف بوده و در بیمارستان ها، رستوران ها، آشپزخانه ها، صنایع غذایی و دارویی و سایر مکان های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند. دلیل استفاده از این کلاه های بهداشتی، جلوگیری از ریزش و چربی مو است. این کلاه ها بسیار سبک بوده و ضد آب می باشند. همچنین برعکس کلاه های پلاستیکی یکبار مصرف، از تعریق سر جلوگیری می کنند.

 

جنس کلاه آکاردئونی چیست؟

جنس کلاه آکاردئونی از اسپان باند است. اسپان باندها، پارچه های یکبار مصرف با لایه سوزنی هستند. این پارچه ها از الیاف پرس شده تولید شده اند و کاملا مناسب تولید محصولات یکبار مصرف می باشند. گرماژ مورد استفاده در ساخت این کلاه ها، معمولا ۱۵ گرم می باشد. وزن نهایی هر کلاه حدودا بین ۵ الی ۱۰ گرم است و به دلیل استفاده از ترکیبات پلیمری در تولید این کلاه ها، با تمام پوست ها سازگار بوده و ایجاد حساسیت نمی کنند.

 

جنس کلاه آکاردئونی

 

از این رو تمام افراد قادر به استفاده از این محصول می باشند. کلاه های آکاردئونی به دلیل نازک بودن باعث جریان هوا در سر می شود، از این رو از تعریق جلوگیری کرده و باعث اذیت شدن سر نمی شود. این کلاه ها اغلب در بسته بندی های ۱۰۰تایی در داروخانه ها و فروشگاه های لوازم بهداشتی قابل دسترس هستند. کلاه های آکاردئونی در مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرند که بهداشت از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو افرادی که در بیمارستان ها، مراکز درمانی، آشپزخانه ها و صنایع غذایی و دارویی کار می کنند، باید برای رعایت بهداشت و اطمینان خاطر از این کلاه ها استفاده کنند.

 

تفاوت کلاه های آکاردئونی و پلاستیکی

ممکن است به نظر برسد که استفاده از این محصول در مدت زمان طولانی باعث آزار فرد شود، اما این کلاه ها به دلیل جنس لطیف، نازک و وزن کمی که دارند عمدتا روی سر حس نمی شوند و استفاده از آن ها بسیار آسان است. از این رو فرد در طولانی مدت احساس خستگی نمی کند. در تولید این کلاه ها از کش پهن استفاده می شود. این کش ها بسیار منعطف بوده و به راحتی روی سر ثابت می شوند.

علاوه بر این از کش های با دوام و محکم در تولید این کلاه ها استفاده می شود که نه پاره می شوند و نه باعث خستگی و آزار فرد می شوند، بلکه به آسانی به اندازه های مختلف درمی آیند و روی سر فیکس می شوند. این کلاه ها در حالت جمع شده حجم بسیار کمی دارند و در حالت باز شده تا ۴۷ سانتی متر کشیده می شوند.

 

تفاوت کلاه های آکاردئونی و پلاستیکی

 

در تولید کلاه آکاردئونی از دو ماده اولیه PP و PE استفاده می شود که هر دو ماده های قابل بازیافت می باشند و به طبیعت آسیبی نمی رسانند. اما بازیافت کلاه های یکبار مصرف پلاستیکی، میلیون ها سال به طول می انجامد و آسیب های جبران ناپذیری به طبیعت می زند.

 

مزایای کلاه های آکاردئونی

مزیت های کلاه آکاردئونی چیست؟ رنگ این کلاه های بهداشتی و یکبار مصرف، اغلب سفید یا آبی است. در اصل در تولید این کلاه ها از رنگ های روشن استفاده می شود تا کثیفی ها و آلودگی ها به راحتی قابل رویت باشند. به یاد داشته باشید که این کلاه ها یکبار مصرف هستند و قابل شستشو نمی باشند. از این رو باید پس از هر بار مصرف آن ها را دور انداخته و از کلاه جدید استفاده کنید. استفاده طولانی مدت از یک کلاه، عملی غیر بهداشتی است.

 

مزایای کلاه های آکاردئونی

 

کلاه های آکاردئونی طراحی بسیار هوشمندانه ای داشته و به دلیل جنس نازکی که دارند از تعریق جلوگیری کرده و در عین حال ضد آب می باشند. از این رو هیچ بوی بدی نمی دهند. به راحتی پاره نمی شوند. فشاری به سر وارد نمی کنند و به دلیل استفاده از کش پهن، تمام سر و موها را پوشش می دهند.

استفاده از کلاه آکاردئونی در رعایت بهداشت و داشتن عملکرد بهتر به شما کمک می کند. همین حالا می توانید بهترین، با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین کلاه های یکبار مصرف آکاردئونی را از سایت بهنام طب خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *