موارد استفاده از زیرانداز دامپزشکی و انواع آن

پد زیر انداز با قابلیت جذب سریع، ضد نشت بوده و قابل استفاده برای انواع حیوانات خانگی می ‌باشد. زیر اندازها از چندین لایه تولید شده و فوق العاده جاذب هستند و به خشک و پاکیزه نگه داشتن سطوح کمک می ‌کنند. پد زیر انداز قادر به جذب بالای مایعات و ادرار می ‌باشد و استفاده از آن یک راهکار عالی برای جذب مایعات می باشد. این پد ها دارای حداقل یک لایه محافظ و جاذب هستند که با جذب مایعات مانع از کثیف و لکه شدن ملافه ‌ها ، تخت خواب ، صندلی و…می شود.

از انواع زیر انداز بهداشتی می ‌توان به زیر انداز حیوانات، پد های اقتصادی و زیر انداز مخصوص دامپزشکی اشاره کرد.

کاربرد زیر انداز دامپزشکی

زیر انداز دامپزشکی برای حیوانات خانگی استفاده می‌شود تا از سرایت ادرار به محیط اطراف جلوگیری شود. از مشکلات اصلی نگهداری حیوانات خانگی دفع کردن فضولات آنها است. حیوانات بدون آموزش، مکان مورد نظر برای دفع فضولات خود را نمی شناسند اما استفاده از این پد های بهداشتی می‌تواند به شما کمک کند. در واقع از نگرانی ‌های اصلی افرادی که حیوانات خانگی دارند و از آنها نگهداری می‌کنند کثیف شدن سطوح مختلف مانند مبلمان، تخت خواب، فرش و … می‌باشد اما زیر انداز مخصوص حیوانات با جذب بالایی که دارد این مشکل را برطرف می‌کند. این زیر انداز یکبار مصرف است و استفاده از آن برای افراد این امکان را فراهم می‌کند که خیلی راحت و بدون نگرانی از کثیف شدن محیط خانه از حیوانات خانگی خود نگهداری کنند و محیط زندگی آنها تمیز بماند.

دیگر کاربرد زیر انداز دامپزشکی

حیوانات خانگی در دوره یادگیری زندگی کردن در کنار انسان ‌ها به وسایل کمکی احتیاج دارند و یکی از این موارد مورد نیاز زیر انداز دامپزشکی می‌باشد. استفاده از این زیر انداز برای حیوانات باعث تمیز ماندن محیط اطراف شما می‌شود. لایه جاذبی که در این پد ها وجود دارد همه چیز را به خود جذب می‌کند، حتی از خیس شدن پای حیوان بعد از ادرار نیز جلوگیری می‌کند و از امکان انتقال رطوبت و آلودگی از طریق کف پای آنها به سایر بخش‌های محیط جلوگیری می‌کند. زیر انداز بهداشتی حیوانات از ساختار سلولزی بسیار مناسب و ترکیبات آنتی باکتریالی برخوردار است که در حین تماس با پوست بدن حیوان حساسیت و بیماری ایجاد نمی کند و باعث آزار این موجودات نمی‌شود همچنین این زیر انداز بهداشتی می‌توان در باکس حمل حیوان قرار داد تا در حین رفتن به سفر و یا محیط خارج از خانه نیز بتوانید از آن استفاده کنید. استفاده از این زیر انداز راحت است و وقت زیادی از شما نمی‌گیرد.

مطالب بیشتر: وسایل بهداشتی یکبار مصرف مورد نیاز حیوانات

ویژگی زیرانداز دامپزشکی

  • لایه ضد نشتی
  • لایه اصلی وسط با خمیر کاغذ و پودر جاذب
  • خشک و تمیز نگه داشتن کلیه سطوح مانند پارکت، سرامیک، تخت ، صندلی و …
  • قابل استفاده برای انواع حیوانات خانگی
  • یکبار مصرف بودن

 نکات مهم هنگام خرید زیر انداز دامپزشکی

  • تعداد لایه: زیر انداز بهداشتی حیوانات معمولاً از چندین لایه تشکیل شده است. این پد ها از سه لایه تا ۵ لایه تشکیل شده اند و همین امر باعث می‌شود عمل جذب ادرار به خوبی صورت پذیرد.
  • ترکیبات پد بهداشتی: درون زیر انداز بهداشتی از چندین لایه با جذب بالا و کاملاً آنتی باکتریال به همراه مواد خوشبو کننده قوی می‌باشد. این پد ها شامل پودر جذب کافی برای جذب مایعات و موادی هم برای جلوگیری از حساسیت وجود دارد بنابراین هر پد باید این ویژگی ‌ها را داشته باشد.
  • بو گیر زیر انداز: شاید نگران این مسئله باشید که اگر حیوان خانگی شما روی پد ادرار کند بوی بد در محیط خانه بپیچد، اما جای نگرانی نیست زیرا این پد ها از بو گیر قوی برخوردار هستند که ضد حساسیت نیز می ‌باشند.
  • ابعاد زیر انداز: انتخاب ابعاد بستگی به خودتان دارد اما پد های ۶۰ در ۹۰ سانتی‌ متر نسبت به دیگر ابعاد فروش بیشتری برخوردار است و این نشان می‌دهد که این ساز بسیار کاربردی ‌تر است.
  • مناسب چه نوع حیوانی می‌باشد:

در خرید زیر انداز بهداشتی حیوانات بر روی بسته به طور دقیق درج شده است که پد مد نظر برای چه حیوانی مناسب است، اما به طور کلی اغلب از این اندازه بهداشتی برای سگ و گربه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نکته پایانی

نگهداری از حیوانات در محل زندگی برای بیشتر افراد لذت بخش است، اما باید نکات بهداشتی را نیز در نظر بگیریم یکی از مواردی که باید به آن توجه داشته باشیم خرید زیر انداز دامپزشکی برای این حیوانات می‌باشد. استفاده از زیر انداز بهداشتی باعث جذب ادرار و مانع از کثیف شدن محیط اطراف می‌شود، این زیر انداز بهداشتی یکبار مصرف است و استفاده از آن برای اشخاص راحت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *