سرجی اسلیپ چیست؟

سرجی اسلیپ چیست؟

سرجی اسلیپ چیست؟ چه کاربردهایی دارد؟ سرجی اسلیپ (surgi slip) یک نوع سرجی فیکس است که برای خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد. سرجی فیکس دارای بافت توری و نرم بوده و بسیار انعطاف پذیر می باشد. از این محصول اغلب پس از زایمان و به ویژه پس از عمل سزارین استفاده می شود.

سرجی اسلیپ ها نوعی شورتکس یک بار مصرف هستند که علاوه بر زایمان، هنگام عادت ماهیانه نیز مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین برای سالمندان و افراد ناتوان جسمی که به هر دلیلی کنترل ادرار و مدفوع خود را از دست داده اند نیز گزینه بسیار مناسبی می باشند.

جنس سرجی اسلیپ چیست؟

این محصول با بافت توری و انعطاف پذیری که دارد با راحتی شکل بدن را به خود می گیرد و فشاری به منطقه مورد نظر وارد نمی کند. جنس این شورتکس های طبی از الیافت پلی آمید و پلی اورتان است و به شکل مشبک طراحی شده است.

با استفاده از این شورتکس ها به راحتی می توانید پد بهداشتی، پوشک، پانسمان و … را در محل مورد نظر فیکس نگه داشته و از تکان خوردن آن جلوگیری کنید. این محصول یکبار مصرف بوده و نیازی به شستشو ندارد. پس زا چند ساعت استفاده آن را تعویض کرده و از شورتکس دیگری استفاده کنید. استفاده چند باره از این محصول بهداشتی نیست و توصیه نمی شود.

سرجی اسلیپ بانوان یا شورتکس های بهداشتی در بسته های یک عددی عرضه می شوند. جنس این محصول از نخ پلی استر و کش اسپاندکس است و اغلب به رنگ سفید می باشد. خاصیت کشسانی این محصول بسیار بالا است. از این رو می توانید آن را برای سایزهای مختلف استفاده کیند. این شورتکس ها به راحتی تمام ناحیه مورد نظر را پوشش می دهند.

سرجی فیکس بانوان و نوزادان

در تمامی بیمارستان ها پس از تولد نوزاد پکی به نام پک نوزاد برای هر مادر و نوزاد تهیه می شود که شامل سرجی فیکس نوزاد و مادر است. از سرجی فیکس نوزاد برای بستن بند ناف استفاده می شود. پوست نوزاد بسیار لطیف و حساس است. از این رو استفاده از چسب های پانسمان ممکن است باعث آسیب به پوست و ایجاد حساسیت شود. از این محصول معمولا تا دو هفته برای بستن بند ناف نوزاد استفاده می شود.

از سرجی فیکس مادران نیز اغلب پس از زایمان استفاده می شود. بانوان پس از زایمان و به ویژه پس از عمل سزارین دچار خونریزی می شوند، و به این دلیل که تحرک در این دوران برای مادران دشوار است، از این رو برای نگهداشتن پوشک و یا پد بهداشتی از این شورتکس های یکبار مصرف استفاده می شود تا از آلوده شدن لباس ها و محیط جلوگیری شود. معمولا تا یک هفته پس از زایمان از این محصول استفاده می شود.

سرجی اسلیپ برای بانوان در دوران پریود نیز بسیار مفید می باشد و می توانند با استفاده از این محصول و بدون هیچ نگرانی در محل کار، دانشگاه و … حاضر شوند. همچنین بانوان ورزشکار نیز می توانن حین فعالیت های بدنی خود از این شورتکس ها استفاده کنند.

کاربرد سرجی فیکس ها

پس از بررسی سوال سرجی اسلیپ چیست به سرجی فیکس نیز میپردازیم. سرجی فیکس، باند فیکس سر و باند فیکس رولی نوعی باند گردبافت کشی هستند که برای ثابت نگه داشتن پانسمان به ویژه در محل های حساس به کار می روند و مناسب زخم های حاد می باشند. برای مثال این باندها در سوانح سوختگی کاربرد بسیار زیادی دارند. این بانداژ برای محل هایی که پوشانده از مو هستند بسیار مناسب است و دیگر نیازی به استفاده از چسب نمی باشد.

سرجی فیکس ها در انواع مختلف، قیمت بسیار پایینی دارند و بسیار کاربردی می باشند. از این رو شما می توانید این محصول را در تمام بیمارستان ها و مراکز بهداشتی پیدا کنید. این محصول به دلیل جنس مرغوب و نرمی که دارد، برای تمامی پوست ها اعم از سالمندان، نوزادان، جوانان و … مناسب بوده و ایجاد حساسیت و زخم نمی کند.

شرکت بهنام طب ایرانیان انواع سرجی فیکس های نوزاد، بانوان و … را در بسته های 24 تایی و کارتنی با برند BTI و با بهترین کیفیت تولید می کند. این محصول در تمامی بیمارستان ها، درمانگاه ها، آزمایشگاه ها، داروخانه ها، فروشگاه ها و شرکت های تجهیزات پزشکی و … در دسترس عموم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *