تولید کننده دستکش یکبار مصرف پزشکی

تولید کننده دستکش یکبار مصرف پزشکی

تولید کننده دستکش یکبار مصرف پزشکی، این دستکش ها را با هدف حفاظت از دستان افراد در برابر عوامل بیماری زا و حساسیت زا تولید می کند. این دستکش ها برای حفاظت از دستان در برابر ویروس و میکروب تولید می شوند و از طرفی از آلوده شدن موادی که در حال کار کردن با آن هستیم نیز جلوگیری می کنند. دستکش یکبار مصرف پزشکی توسط کسانی که در مراکز درمانی و مطب ها و بیمارستان ها در حال خدمت هستند استفاده می شود. دستکش ها باعث سود دو طرفه می شود و از سرایت آلودگی متقابل بین بیماران و پزشکان و پرستاران جلوگیری می کنند. تولید کننده دستکش یکبار مصرف پزشکی این محصول را در انواع مختلفی تولید می کند که هر کدام دارای ویژگی های مخصوصی هستند و برای موارد خاصی استفاده می شوند. این محصول دارای مزایا و معایبی است.

تولید کننده دستکش یکبار مصرف پزشکی این محصول را با توجه به نیازهای موجود در بازار هدف تولید کرده و به بازار عرضه می کند.  میزان راحتی و ماندگاری و سطح ایمنی این دستکش ها با یکدیگر تفاوت دارد پس بهتر است خریدار قبل ازاین که اقدام به خرید کند اطلاعاتی درباره ی این محصول به دست آورد تا منجر به خرید بهتری شود. دستکش پزشکی شامل انواع مختلفی مانند: لاتکس، وینیل و نیتریل می باشد. این انواع مختلف باید با توجه به مکان مورد نظر و شرایط حاکم استفاده شود. با فراگیری مطالب مختصری راجع به این محصول بهتر می توان خرید انجام داد.

دستکش یکبار مصرف پزشکی چیست ؟

این دستکش ها یکی از انواع لوازم یکبار مصرف پزشکی هستند که برای جلوگیری از عبور و نفوذ مواد شیمیایی و موارد بیماری زا استفاده می شوند و از دستان در برابر آسیب دیدگی مراقبت می کنند. تولید کننده دستکش یکبار مصرف پزشکی سفارش تولید را دریافت می کنند و با استفاده از متریال های مورد نیاز شروع به تولید این محصول می کنند. این محصول برای پرسنل های مراکز درمانی ضروری است. میزان راحتی استفاده از این دستکش ها با هم متفاوت است به همین دلیل باید در خرید آن دقت کرد. دستکش پزشکی از وسایل مهم در بیمارستان ها و آزمایشگاه ها است که باید تمیز باشد و در مراکز درمانی برای هر مشتری دستکش جداگانه ای استفاده کرد. وگرنه باعث انتقال بیماری از یک بیمار به بیمار دیگر خواهد شد و حتی امکان دارد او را از پا بیندازد.

رعایت این نکات درباره ی دستکش باعث افزایش بازدهی پزشکان و کادر درمان می شود.  تولید کننده دستکش یکبار مصرف پزشکی دستکش ها را به دو صورت با پودر و بدون پودر تولید می کند. در هنگام تولید نوع پودری از روان کننده استفاده می شود تا موجب سهولت در استفاده و پوشیدن آن شود ولی گاهی این پودر ها در برخی افراد حساسیت ایجاد می کند. به دلیل حساسیت زا بودن دستکش های پودر دار، بسیاری از افراد ترجیح می دهند نوع بدون پودر آن را استفاده کنند. قیمت دستکش ها متفاوت است برای مثال پرستاران و تکنیسسن ها و دندان پزشکان و آرایشگران از دستکش های جراحی استفاده می کنند.

دستکش لاتکس چیست ؟

تولید کننده دستکش یکبار مصرف پزشکی با توجه به تقاضاهایی که در بخش های مختلف بازار هدف وجود دارد انواع مختلف دستکش ها را تولید می کند. وجود دستکش های مختلف باعث سردرگمی خریداران می شود. شرکت بهنام طب انواع مختلف دستکش ها را تولید کرده و در بازار عرضه می کند. دستکش لاتکس دارای جنس پلاستیکی بوده و در موارد پزشکی و صنعتی کاربرد دارد. یکی از معایبی که این دستکش ها دارند این است که ممکن است باعث بروز آلرژی بر روی پوست شده و موجب خارش و سوزش و قرمزی بر سطح پوست شوند. برای کسانی که نسبت به این محصول حساسیت ندارند بهترین دستکش است چون انعطاف پذیری زیادی دارد و کار کردن با آن نسبت به دیگر دستکش ها  آسان تر است. این محصول دارای خصوصیاتی است که در ادامه به اختصار توضیح می دهیم:

  • مانند پوست به دست چسبیده و اگر سایز مناسب با دست خریداری شود موجب می شود بتوان به راحتی با آن کار کرد بدون این که سرعت عمل کم شود.
  • تولید کننده دستکش یکبار مصرف پزشکی، این دستکش ها را با ضخامت کم تولید می کند و این ویژگی باعث می شود لامسه تا حد زیادی حفظ شود.
  • می توان برای طولانی مدت از آن ها استفاده کرد.
  • قیمت مناسبی داشته و سفارش آن ها در حجم بالا بسیار مقرون به صرفه است.
  • دستکش لاتکس در برابر میکروب ها ایمن است و برای اماکن عمومی که احتمال آلودگی و کثیفی بالاست کاربرد زیادی دارد.
  • ضد لغزش و انعطاف پذیر است و به راحتی قابل بازیافت است.
  • این محصول غیر استریل است و قابلیت یکبار استفاده را دارد.

شرکت بهنام طب به عنوان تولید کننده دستکش یکبار مصرف پزشکی این دستکش ها را در دو حالت تولید می کند که شامل پودر دار و بدون پودر است.

سخن آخر

مهم نیست افراد دارای چه مسئولیتی در مراکز درمانی هستند بلکه باید به عنوان یک حرفه ای از لوازمی استفاده کنند که باعث حفظ سلامت خود و دیگر بیماران می شود. تولید کننده یکبار مصرف پزشکی انواع لوازم مورد نیاز برای جلوگیری از انتقال ویروس و میکروب را تولید و به بازار هدف عرضه می کند. بخشی از این لوزام دستکش های یکبار مصرف هستند که استفاده از آن از برخورد مستقیم پوست با عوامل میکروب زا و مواد شیمیایی خطرناک جلوگیری می کند. برای خرید دستکش های یکبار مصرف گزینه های مختلفی مطابق با نیاز گروه های مختلف وجود دارد. انتخاب بین گزینه های مختلف دشوار است به همین دلیل باید دستکش مورد نظر را با توجه به ویژگی هایی که مد نظر است انتخاب می کنیم . برای اطمینان از مرغوب بودن، می توانید آن را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

شرکت بهنام طب به عنوان یکی از شناخته شده ترین تولید کننده دستکش یکبار مصرف پزشکی همواره سعی کرده با استفاده از متریال های اصل و مرغوب، دستکش های یکبار مصرف را با کیفیت بالا تولید کند و به مشتریان عرضه کند و گامی مفید و موثر در جهت بهداشت و سلامت جامعه بردارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *