متن مدیر عامل شرکت بهنام طب به کادر درمان

با سلام به همه مردم عزیز ایران؛ بویژه خداقوت ودست مریزاد بگوییم به پرسنل متخصص، متعهد و پرتلاش عرضه خدمات بهداشت درمان که مخلصانه در خط مقدم جبهه مبارزه با ویروس کووید 19 برای نجات جان مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده اند با وجود تمام کمبودهای لوازم و تجهیزات پزشکی و دارویی روزها و هفته ها لباس رزم طبابت برتن و از خدمت به مردمان خویش بدون هیچ ترسی از کرونا ادامه داده و خواهند داد و چه شهدای گرانقدری را در این راه نثار ملت ایران کردند، مدیریت بهنام طب بعنوان یک ایرانی کار آفرین ضمن تقدیر و تشکر از تمام این عزیزان میخواهم مطالبی را در مورد ملزومات یکبار مصرف پزشکی از جمله کلاه آکاردئونی و کاور کفش، دستکش یکبار مصرف، سرجی فیکس، سرجی اسلیپ و باند فیکس را برای بازدیدکنندگان سایت بهنام طب ایرانیان تقدیم کنیم تا ببینیم کلاه آکاردئونی و کاور کفش در سبد تولید کالاهای بهنام طب چه کاربرد ویژه ای دارد.

امروزه توانایی بشر در پیشرفت علمی زبان زد خاص و عام است. کره ماه، مریخ را فتح کرده در دهه سوم قرن 21 توریست ها در حال رزرو اقامت در فضا جهت بازدید سایر کهکشانها هستند عصر اینترنت چنان فاصله ها را کم کرده که انگار همه ساکنیــن کره زمین در یـک دهــکده جمع اند.

انعکاس اخبار لحظه ایست بر خیلی از بیماری های کشنده مثل: سل، یرقان، تیفوس، وبا، جزام، طاعون غلبه کرده، داروها و واکسن های زیاد ساخته شده است. کیفیت و سطح بهداشت اغلب جوامع بشری بالا رفته ولی با تمام این پیشرفتها، اختراعات، امکانات و معلومات خویش حدود یک سال است که گرفتار ویروسی بنام کرونا شده میلیونها نفر جان باختند بالغ بر صدمیلیون نفر در جهان مبتلا به این ویروس شده اند.

تازه بشر پی برده که تنها راه مقابله با ویروس کووید 19 (کرونا) از سر تا پا کاور شدن است و اینجاست که کلاه آکاردئونی و کاور کفش، دستکش یکبار مصرف، سرجی فیکس، سرجی اسلیپ و باند فیکس که می تواند در پیشگیری و عدم انتقال انواع ویروسها بویژه کرونا و سایر بیماریهای واگیردار نقش به سزایی داشته باشد این وسایل یکبارمصرف پزشکی ابزارهایی هستند کم وزن، کم حجم و لطیف که از منسوج نبافته در رنگهای مختلف ساخته شده و قابل مصرف در بخشهای مختلف تمام مراکز درمانی آزمایشگاهها، کلینیکهای درمانی، پانسیونها، آشپزخانه ها، اغذیه فروشی ها، آرایشگاهها ودر هرجائیکه ریسک آلودگیها بالاست پس حتماً باید جهت عدم سرایت میکروبها استفاده شود.
کلاه آکاردئونی و کاور کفش، دستکش یکبار مصرف، سرجی فیکس، سرجی اسلیپ و باند فیکس BTI ( بهنام طب ایرانیان ) در داروخانه ها و فروشگاه های تجهیزات پزشکی در دسترس همگان میباشد.

با سپاس
بهمن نژاداکبری مدیر عامل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *