ویژگی های زیرانداز بیمارستانی و معرفی زیرانداز 5 لایه بیمار

زیرانداز بیمارستانی

زیرانداز بیمار یا به عبارتی دیگر زیرانداز بهداشتی بیمار محصولی است بسیار کاربردی که می‌توان برای بیماران و به خصوص سالمندان عزیز در مواقع مختلف استفاده کرد. زیراندازهای بیمار استفاده های بسیار زیادی دارند که از جمله ی آن می توان برای تعویض پانسمان زخم های دارای ترشح زیاد و همچنین تعویض پوشک سالمندان و کودکان استفاده کرد. معمولا معرفی زیرانداز 5 لایه بیمار، در سایزبندی های مختلفی تولید و عرضه می‌شود؛ که باید با توجه به نیاز بیمار سایز مناسب را انتخاب و خریداری کرد. این محصولات بهداشتی معمولا دارای پودرهای مخصوص جذب کننده هستند که ترشحات و مایعات را تا حد بسیار زیادی به خود جذب می‌کنند.

بهنام طب نیز به عنوان تولیدکننده زیرانداز بیمار و انواع زیراندازهای بهداشتی در تولید با کیفیت ترین نوع این محصولات و همچنین به کار بردن بهترین مواد یکی از شناخته شده ترین برندها در این صنعت می باشد. امروزه در بازار های داخلی به تولید کننده زیراندازهای بهداشتی اعم از زیرانداز سالمند و زیرانداز پزشکی و همین طور زیرانداز یکبار مصرف توجه خاصی می شود. تولید کننده های این محصولات باید با در نظر گرفتن بالا ترین کیفیت این محصولات و همچنین رعایت بهداشت در طریقه تولید آن ها و قیمت مناسب کالا های این چنینی به تهیه و توزیع این اجناس بپردازند. این کالا ها در بیمارستان ها برای جلوگیری از عفونت و بیماری های ویروسی که ناقل میکروب از بیماری به بیمار دیگر می باشند مورد استفاده قرار می گیرند. این کالا ها به این صورت است که از هر کدام فقط برای یک بار و نه بیشتر در مکان های درمانی استفاده می شود.

 

 

زیرانداز بیمار

 

ویژگی‌های زیرانداز بیمارستانی

  • دارای بافتی نرم
  • دارای 5لایه با قدرت جذب بالا
  • کناره‌هایی مخصوص جهت جلوگیری از نشت مایعات
  • لایه زیرین غیر لغزنده و محافظ در برابر نفوذ مایعات به تشک بیمار
  • لایه زیرین دارای خاصیت کشسانی و مقاوم در برابر پارگی

 

معرفی زیرانداز 5 لایه بیمار

زیراندازهای مخصوص بیمار معمولا از 5 لایه تشکیل می‌شود که هر لایه ویژگی منحصر به فردی دارد لایه اول دارای خاصیت ضد حساسیت است که جهت جلوگیری از بیماری‌های پوستی و اگزما در بیماران تعبیه شده است؛ زیرا پوست بیماران بدون تحرک و سالمندان در مقایسه با افراد معمولی بسیار حساس تر، شکننده تر و بیشتر در معرض آسیب‌های پوستی و زخم بستر قرار دارد. بنابراین زیرانداز 5 لایه بیمار میتواند از آسیب های پوستی و زخم بستر جلوگیری نماید.

همچنین از دیگر موارد استفاده از این زیرانداز بیمارستانی هنگام تعویض پوشک در کودکان است که کار را برای مادران بسیار راحت کرده و باعث صرفه جویی در مصرف آب خواهد شد. و اگر در منزل حود از حیوانات خانگی مانند سگ و گربه نگهداری می‌کنید، برای جلوگیری از انتشار آلودگی و نظافت راحت تر می‌توانید از زیرانداز های بهداشتی در محل خواب و غذاخوری حیوانات خانگی خود استفاده کنید.

 

بیشتر بدانید:خرید ماسک سه لایه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *