بهترین برند زیرانداز بیمارستانی

بهترین برند زیرانداز بیمارستانی

زیرانداز بیمار، زیرانداز بیمارستانی یا دروشیت یکی از کاربردی­ترین وسایل در بیمارستان­ها، درمانگاه­ها، مراکز بهداشتی و حتی منازل است. این محصولات برای سالمندان، بیمارانی که در حال گذران دوران نقاهت هستند، کودکان و حیوانات خانگی کاربرد زیادی دارد. جنس زیرانداز بیمارستانی به صورتی است که ترشحات و مایعات را به خود جذب کرده، از نفوذ آن ها به سطح زیرین جلوگیری می­کند و برای حفظ بهداشت بیمار و محیط بسیار مناسب است. این زیراندازها یکبار مصرف هستند و در تمام داروخانه ها و مراکز فروش لوازم بهداشتی در دسترس عموم می­باشند. برای آشنایی بیشتر با این زیراندازها و بهترین برند زیرانداز بیمارستانی تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

زیرانداز بیمارستانی چیست؟

زیرانداز بیمارستانی یک زیرانداز یکبار مصرف است که برای جلوگیری از عبور مایعات و نفوذ آن­ها به سطح زیرین بیمار با استفاده از مواد پتروشیمی تولید شده است.

این زیراندازها اغلب پنج لایه هستند و به دلیل وجود لایه پلاستیکی که در انتهای آن­ها قرار می­گیرد، مانع از عبور مایعات و ترشحات همچون ادرار و خون می شوند. زیرانداز بیمار دارای پودر جاذب است. این پودر ترشحات را به خود جذب کرده و مانع از ایجاد بوی نامطبوع در محیط اطراف می­شود. این زیراندازها بهداشت بیمار، محیط و افرادی که با بیمار در ارتباط هستند را حفظ می­کند. برای خرید بهترین برند زیرانداز بیمارستانی از طریق همین سایت اقدام کنید.

قطع و اندازه زیراندازهای بیمارستانی

زیراندازهای بیمارستانی اغلب دارای 5 یا 7 لایه هستند. لایه ابتدایی دارای پودر جاذب است و ترشحات را به سرعت به خود جذب می­کند. هرچه میزان این پودر بیشتر باشد، میزان جذب نیز بالاتر می­رود. لایه انتهایی نیز یک لایه نایلونی است که از نشت مایعات به سطح زیرین جلوگیری می­کند. این زیراندازها با توجه به نیاز مصرف کننده در ابعاد مختلفی تولید می شوند و قسمت میانی بدن بیمار را کاملا پوشش می دهند. سایز 60×90 سانتی متر این زیراندازها بیشترین استفاده را در بیمارستان ها و مراکز درمانی و مراقبتی دارند.

سایز 60×160 سانتی متر که با نام زیراندازهای بالدار نیز شناخته می­شوند، اغلب برای بیمارانی استفاده می شود که تحرک زیادی دارند. باله ها به اطراف تخت می چسبد تا از تکان خوردن زیرانداز جلوگیری کنند.

سایز 60×60 سانتی متر نیز برای نوزادان و یا کودکانی که دچار شب ادراری هستند، مناسب می باشد. همچنین سایزهای 70×100 و 70×170 که از نوع بالدار است، برای بیمارانی که اضافه وزن دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های زیرانداز بیمارستانی

زیرانداز بیمارستانی اغلب دارای 5 لایه است. لایه اول از یک لایه جاذب، لایه دوم و چهارم از تیشو، لایه سوم از یک لایه خمیری و لایه پنجم از یک لایه نایلونی عایق تشکیل شده­اند. لایه رویی کاملا ضد حساسیت بوده و تمامی ترشحات را به خود جذب می­کند.

این لایه حاوی پودر جاذب است. این پودر اغلب بین 3 تا 7 گرم در زیراندازهای بیمار مورد استفاده قرار می­گیرد. هرچه مقدار پودر بیشتر باشد، قدرت جذب آن بالاتر می­رود. این زیراندازها قابلیت جذب 3 الی 5 لیتر مایعات را دارند و به راحتی خون، ادرار و سایر ترشحات را به خود جذب می­کنند و مانع از ترشح آن­ها به سطح زیرین می­شوند.

زیرانداز بیمار یا دروشیت بسیار سبک است و به راحتی قابل استفاده می­باشد. شما می­توانید از این محصولات روی تحت، تشک، ویلچر، زمین و … استفاده کنید. زیرانداز روی سطح مورد نظر فیکس می­شود و از زیر بیمار تکان نمی­خورد. هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی­کند و برای انواع پوست­های حساس از جمله پوست سالمندان و نوزادان کاملا مناسب می­باشد. بهترین برند زیرانداز بیمارستانی را از سایت ما خریداری کنید.

مزایای استفاده از زیرانداز بیمارستانی

همانطور که اشاره کردیم، زیرانداز بیمارستانی یکی از پرمصرف­ترین محصولات بهداشتی است. این زیراندازها برای سالمندان و افرادی که کنترل ادرار خود را از دست داده­اند، بیمارانی که دچار خونریزی هستند و توان حرکتی ندارند، بانوانی که به تازگی زایمان کرده­اند، کودکانی که دچار شب ادراری هستند، جهت تعویض پوشک نوزاد، بانوانی که دوران قاعدگی خود را سپری می­کنند و چار خونریزی شدید هستند و نمونه­های دیگر، بسیار کاربردی هستند.

سالمندان و نوزادان پوست بسیار حساسی دارند. زیراندازهای بیمار از ایجاد هرگونه حساسیت پوستی، قارچ، زخم و … جلوگیری می­کنند و برای هر پوستی کاملا مناسب هستند. بهنام طب، بهترین برند زیرانداز بیمارستانی را در اختیار شما قرار می­دهد.

زیراندازهای بیمارستانی بهداشت فردی و محیطی را حفظ کرده و از انتقال آلودگی، باکتری و ویروس به محیط اطراف جلوگیری می­کنند. همچنین به دلیل بافتی که دارند، ترشحات را به سرعت به درون خود جذب کرده و از انتشار بوی نامطبوع جلوگیری می­کنند. این زیراندازها به آسانی دچار پارگی نمی­شوند و حمل و نقل آن­ها بسیار ساده است. پس از استفاده از زیرانداز بیمار، آن را در سطل زباله انداخته و از یک زیرانداز نو و تمیز استفاده کنید.

قیمت زیرانداز بیمارستانی

زیراندازهای بیمارستانی از جمله اقلام بسیار کاربردی هستند. این زیراندازها نه تنها برای بیماران مناسب هستند و اغلب در مراکز بیمارستانی، بهداشتی، مراکز مراقبت از سالمندان و … مورد استفاده قرار می­گیرند، بلکه در بسیاری از منازل نیز کاربرد دارند. شما می­توانید این محصولات را از داروخانه­ها و فروشگاه­های لوازم بهداشتی تهیه کنید.

این زیراندازهای یکبار مصرف اغلب در رنگ­های آبی و سفید و در بسته­های 5 الی 10تایی به مشتریان عرضه می­شوند. قیمت این محصولات با توجه به میزان کاربرد آن­ها بسیار مناسب است. هر کارخانه داخلی یا خراجی با توجه به نوع، اندازه و متریال به کار رفته در محصولات خود، این قیمت را تعیین می­کند. اما زیراندازهای بیمار درکل محصولاتی ارزان قیمت هستند که مناسب با تمام بودجه­ها می­باشند. برای خرید بهترین برند زیرانداز بیمارستانی به ما مراجعه کنید.

بهنام طب، بهترین برند زیرانداز بیمارستانی

بهنام طب ایرانیان با شعار ” مراقبت بهتر، نتایج بهتر” همواره می کوشد تا با استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه در تولید زیر اندازهای بیمارستانی در سایزهای مختلف با بهترین کیفیت برای تمام بیماران از جمله: افراد سالمند ، کودکان دچار شب ادراری، خانم های باردار، اطفال شیرخوار، عمل­های جراحی، مراکز دامپزشکی جهت نگهداری حیوانات خانگی و…تولید کند و گامی موثر در صنعت سلامت و بهداشت فردی و عمومی جامعه بردارد.

بهنام طب، کارخانه تولید زیرانداز و بهترین برند زیرانداز بیمارستانی داخلی است. شما می­توانید انواع زیرانداز بیمار را در ابعاد مختلف، با کیفیت بالا و با قیمت مناسب از این شرکت و به صورت آنلاین خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *