سرجی فیکس زایمان چیست؟ و چه زمانی از آن استفاده کنیم؟

سرجی فیکس زایمان

در این مقاله قصد داریم به موضوع سرجی فیکس زایمان بپردازیم. اگرچه سرجی فیکس ها در انواع و کاربرد های متفاوت تولید و عرضه میشوند . برخی سرجی فیکس ها برای نگهداری باند بر روی زخم ها به خصوص زخم هایی که روی سر ایجاد میشوند کاربرد دارند. برخی دیگر نیز برای دوران قاعدگی، بارداری و حتی زایمان مورد استفاده قرار میگیرند. به هر حال کاربردی بودن این محصول سبب محبوبیت بی نظیر آن در میان افراد شده است. قیمت مناسب در کنار کیفیت سبب شده است که افراد در مواقع حساس و ضروری به سراغ سرجی فیکس ها بروند و از آن استفاده نمایند. حال اگر شماهم علاقه مند به استفاده از محصولات سرجی فیکس هستید و میخواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایی تا انتها با ما باشید. ما در اینجا نه تنها به نحوه کاربرد سرجی فیکس در هنگام زایمان میپردازیم بلکه به کاربردهای دیگر آن نیز در سایت بهنام طب ایرانیان اشاره خواهیم کرد.

 

ویژگی سرجی فیکس

پیش از آنکه به سرجی فیکس زایمان بپردازیم بهتر است ابتدا به کاربرد و ویژگی های این محصول اشاره نماییم. محصولات سرجی فیکس عموما از دو جهت طول و عرض حالت کشسانی دارند. چرا که این محصول دارای بافتی مشبکی  و توری بوده که باعث همین حالت کشسانی در محصولات سرجی فیکس میشود. از آنجایی که حالت کشسانی این محصول سبب شده است که از دو طرف تا چندبرابر افزایش یابد بنابراین میتوان از این محصول در بخش های مختلف بدن استفاده کرد. گفتنی است که سرجی فیکس ها در دو مدل پوشیدنی و بانداژی تولید و به دست مشتریان میرسد. در این میان سرجی فیکسی که برای زایمان و بانوان استفاده میشود شورتکس مانند است. جنس این محصول از پنبه بوده و فاقد هر گونه حساسیت است. سبک بودن، قیمت مناسب و کاربردی بودن این محصول سبب شده است که خانم ها در شرایط خاص از آن استفاده میکنند.

 

کاربرد های سرجی فیکس چیست؟

سرجی فیکس زایمان معمولا برای بانوانی که عمل سزارین و طبیعی انجام میدهند مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین این محصول برای بانوانی که عادت ماهانه میشوند میتواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. سرجی فیکس های شورت مانند میتوانند در نگهداشتن نوار بهداشتی کمک بسیار خوبی برای بانوان باشند. سبک بودن، عدم فشار به کشاله ران و شکم از ویژگی های بارز این محصول است. از طرفی افرادی که دچار شکستگی و آسیب در نواحی مختلف بدن میشوند میتوانند از سرجی فیکس های مخصوص برای نگهداشتن بانداژ استفاده نمایند. از ویژگی ها بسیار مهم این محصول قیمت مناسب و بهداشتی بودن آن است. یعنی افرادی میخواهند از عفونت های بخش واژینال و سایر بخش های آسیب دیده بدن جلوگیری کنند میتوانند از سرجی فیکس استفاده نمایند.

 

سرجی فیکس زایمان چیست؟

سرجی فیکس زایمان محصولی است که خانم ها بعد از زایمان استفاده میکنند. هر دو گروه خانم هایی که زایمان طبیعی و سزارین انجام میدهند میتوانند از این محصول استفاده نمایند.

 

  • سزارین: خانم هایی که سزارین انجام میدهند در بخش شکم بخیه میخورند. از این رو این افراد نمیتوانند از شرت های معمولی استفاده نمایند. چرا که کش شورت های معمولی سفت بوده و ممکن است باعث ایجاد درد و حتی آسیب در بخش بخیه شوند. از طرفی این شورت های سرجی فیکس به نگهداشتن بانداژ در بخش بخیه کمک زیادی میکنند. از طرفی هیچگونه فشاری به بخش های بخیه شده وارد نمیکند.

 

  • زایمان طبیعی: خانم هایی که زایمان طبیعی انجام میدهند تا مدت ها پس از زایمان دچار خون ریزی میشوند. بدیهی است که تعویض پد و شورت به صورت روزانه برای این افراد کار دشواری است. در چنین شرایطی شورتکس های سرجی فیکس بهترین و مطمئن ترین انتخاب برای این افراد محسوب میشوند.

 

سرجی فیکس زایمان چیست ؟
 

علت محبوبیت شورت های سرجی فیکس زایمان

علت محبوبیت شورت های سرجی فیکس زایمان یکبار مصرف بودن این محصول است. همانطور که گفته شد خانم هایی که زایمان انجام میدهند توان تعویض به موقع شورت خود را ندارند و همین موضوع ممکن است باعث عفونت شود. در این شرایط شورت های یکبار مصرف سرجی فیکس به خانم ها این امکان را میدهند که در هر بار تعویض پد بهداشتی شورت های خود را نیز تعویض کنند. این شورت ها کاملا بهداشتی و ضدعفونی بوده و از بروز مشکلات بعدی جلوگیری میکند. همه ما میدانیم که واژینال خانم ها بسیار حساس و مستعد عفونت است پس مراقبت از این بخش باید در اولویت باشد. شورت های یکبار مصرف سرجی فیکس با توجه به ویژگی های خاص خود این مشکل را تا حد بسیار زیادی کاهش داده است.

 

در چه زمانی میتوان از سرجی فیکس ها استفاده کرد؟

  • علاوه بد سرجی فیکس زایمان این محصول در موارد دیگری نیز کاربرد دارد. افرادی که عمل های زیبایی انجام داده اند تا مدت های زیاد باید از بخش های حساس بدن خود مراقبت کرده تا دچار عفونت و آسیب های جدی نشود. سرجی فیکس ها به افراد این امکان را میدهند که اعضای حساس بدن خود را در شرایط تمیز و فاقد ذرات عفونی نگهداری کنند.

 

  • یکی از مشکلات اصلی خانم ها در هنگام سفر عادت ماهیانه است. تعویض مکرر شورت های آلوده شده و پد بهداشتی میتواند باعث ایجاد یک حس کاملا ناخوشایند در خانم ها شود. اما شورت های سرجی فیکس را میتوان پس از هر بار تعویض پد، دور انداخت و شورت جدیدی را جاگیزین کرد. همچنین شورتکس های یکبار مصرف سرجی فیکس نه تنها از لک شدن لباس ها جلوگیری میکند بلکه محیطی عاری از عفونت ایجاد میکند. پس بانوان میتوانند با خیال آسوده و در شرایطی آرام و راحت به مسافرت بروند.

 

سخن آخر

از دیگر ویژگی های سرجی فیکس زایمان قیمت بسیار پایین این محصول است. به طوری که افراد با هر سطح مالی می توانند تعداد زیادی از آن را تهیه کرده و به صورت یکبار مصرف استفاده نمایند. پس برای بهداشت و درمان خود نمی توانید هیچ بهانه دیگری داشته باشید. شما میتوانید برای خرید عمده ماسک سه لایه پزشکی و همچنین سرجی فیکس زایمان به سایت بهنام طب ایرانیان مراجعه کنید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *